BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Hahaha!
Klockren packning tycker jag. ;)
Det blir bättre! Djupandas. Hjälper mig massor.
Packa? Vad är det? Går det att äta?
6.5 åringen har packat leksaker, snacks, lördagsgodis och ett kramdjur.
Jag är sjukskriven pga utmattning/utbrändhet och hade möte ang återgång på jobb igår, de hade bokat fel tid så hela min dagsplanering gick åt skogen, och den stressen blev lite mycket för mig i nuläget. Hoppas att idag blir en bättre dag
Jag funderar på dubbla träningstoppar haha. Har ju ingen stor byst direkt men nuså minsann. Ja jag har som mål att fixa tjejmilen i september därefter så varvar jag nog ner lite.
Stort grattis till er, vilken lycka!
Någon mer än jag som typ e symptomfri? Med mitt första barn hade jag bara molvärk och aldrig illamående. Trött kan vi dock snacka om att jag är hah!
Fast man ska ju aldrig säga aldrig, bara v 6 änsålänge!
Är precis som du! Orolig jämt! Men jag har kommit till den punkten att jag inte orkar vara orolig längre, finns ändå inget jag kan göra ifall det värsta inträffar..är helt maktlös nu såhär i början så om det händer något så är meningen helt enkelt.. Kram
Någon som har bra tips när man är orolig hela tiden? ;)
Försöker leva på som vanligt men är ju tröttare och mår lite illa till å från. Känner efter hela tiden, hehe. Är lite rädd för att det ska komma blod när jag går på toaletten.
Nu är allt utom kalvarna packat. Hinner ligga ner 1 timme innan sambon kommer hem och är ombytt, sen bär det av att hämta snabbmat till middag (vi ska åka skärgårdsfärja utan servering), sedan hämta sonen som är sista dagen på förskolan idag. Någonsin. Så jag är ju något gråtmild även utan trötthet.
Trött och illamående. Ogillar det här. Jag beställde ju inget illamående. Kan jag reklamera det? Även svullen om magen, det är stress pga jobbet, men tryck på gör illamåendet värre. Fick gå och hämta mina mammabyxor, kommer inte klara att sitta flera timmar i bil/båt med vanliga jeans på mig. Hoppas ingen märker. Känns dessutom inte kul alls. Förra gången hade jag inget problem med lätt tryck på magen, dvs som från byxor.
.....
Nu var någon skitunge och tjyvringe på dörren. Som är 1,5 trappor ner. Sprang ju såklart. Ni är jag trött, illamående OCH SUR!
Kalvarna kylvarorna skulle det vara, jäkla telefon
Någon mer än jag som typ e symptomfri? Med mitt första barn hade jag bara molvärk och aldrig illamående. Trött kan vi dock snacka om att jag är hah!
Fast man ska ju aldrig säga aldrig, bara v 6 änsålänge!
Åh men wow grymt jobbat! Det blir min allra första gång så de känns aningens nervöst. fast mest för att de är så mycket folk. Ogillar hehe.