• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • mammelie
    Cykeltratt skrev 2016-06-24 13:41:28 följande:

Jag! Shit när jag vaknar är hela kudden blöt! Haha

Sååå vidrigt, eller hur?!? Jag har dessutom ett kedjetäcke på 10 kg som jag verkligen inte kan sova utan... så jag sover inte under täcket för att det är för svettigt, och jag sover inte utan täcke för då härjar jag runt så dant i sängen (ADHD), hahahaha!!
  • stor grön drake
    mammelie skrev 2016-06-24 14:07:42 följande:

Sååå vidrigt, eller hur?!? Jag har dessutom ett kedjetäcke på 10 kg som jag verkligen inte kan sova utan... så jag sover inte under täcket för att det är för svettigt, och jag sover inte utan täcke för då härjar jag runt så dant i sängen (ADHD), hahahaha!!

Du går så kedjelakan istället det vet jag att en kompis gjorde åt sin son när det var olidligt varmt en sommar.
  • Acire94
    Wasserdroppen skrev 2016-06-23 22:23:26 följande:
    Vad är det för Facebookgrupp?
    Det är en hemlig grupp där vi kan skriva lite och följas åt under månaderna :) Ingen kan se att gruppen existerar så ingen ser om du går med :)
  • stor grön drake

Nu ikväll fick jag massor av klarrött blod på toapappret och det är fest här så måste hålla lite ansiktet utåt...

• Pennie22
    stor grön drake skrev 2016-06-24 20:34:00 följande:

Nu ikväll fick jag massor av klarrött blod på toapappret och det är fest här så måste hålla lite ansiktet utåt...

Åh va jobbigt! Hoppas det slutar och bara är en liten ofarlig blödning <3
  • stor grön drake
    Pennie22 skrev 2016-06-24 21:34:53 följande:

Åh va jobbigt! Hoppas det slutar och bara är en liten ofarlig blödning <3

Jag håller fast vid det hoppet. Var på toa igen och och det var mindre blod nu, som utspätt. Har inte varit illamående sen igår kväll men tänkte att det berodde på stress som släpt.
  • Hanalaya
    stor grön drake skrev 2016-06-24 20:34:00 följande:

Åh.. jag förstår så väl vad du går igenom. Hoppas det slutar snart och att det bara är en ofarlig blödning!!!
  • Louise_86

Är i vecka 7+3 idag... denna veckan tror jag att jag har drabbats av den stora tröttheten.. har knappt klarat att ta mig upp på mornarna.. på jobbet har jag kännt mig som en zombie och så fort jag kommit hem och ätit middag har jag lagt mig för att sova.. till råga på allt måste jag upp på natten och kissa... fler som känner sig helt utmattade? 

• Hanalaya

Nån som har koll på när man som tidigast kan göra vul för att se om det finns något levande?

Och hur man gör för att göra det? Jag mår riktigt psykiskt dåligt pga blödningen i onsdags. Alltså i klass om jag inte haft min man som ständigt stöd hade jag nog sökt mig till akutvård.

Och var görs det? På mvc eller sjukhus?

• BeautifulMoments
    Hanalaya skrev 2016-06-24 21:53:05 följande:

Nån som har koll på när man som tidigast kan göra vul för att se om det finns något levande?

Och hur man gör för att göra det? Jag mår riktigt psykiskt dåligt pga blödningen i onsdags. Alltså i klass om jag inte haft min man som ständigt stöd hade jag nog sökt mig till akutvård.

Och var görs det? På mvc eller sjukhus?

Jag åkte in på akuten i min förra gravitet när jag fick en blödning. Var då i v.5+3 i den veckan kan man se en hinnsäck men inte något foster. (Dem sa de redan innan VUL att det kommer va vad dem ser)

Fick komma tillbaka 2 v senare i v 7+2 och då syntes mina tvillingar och bådas hjärtan. Såg ut som små kidneybönor :)
    My life, My choice
Svar på tråden BF Februari 2017