BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Jag! Shit när jag vaknar är hela kudden blöt! Haha
Sååå vidrigt, eller hur?!? Jag har dessutom ett kedjetäcke på 10 kg som jag verkligen inte kan sova utan... så jag sover inte under täcket för att det är för svettigt, och jag sover inte utan täcke för då härjar jag runt så dant i sängen (ADHD), hahahaha!!
Nu ikväll fick jag massor av klarrött blod på toapappret och det är fest här så måste hålla lite ansiktet utåt...
Nu ikväll fick jag massor av klarrött blod på toapappret och det är fest här så måste hålla lite ansiktet utåt...
Åh va jobbigt! Hoppas det slutar och bara är en liten ofarlig blödning <3
Är i vecka 7+3 idag... denna veckan tror jag att jag har drabbats av den stora tröttheten.. har knappt klarat att ta mig upp på mornarna.. på jobbet har jag kännt mig som en zombie och så fort jag kommit hem och ätit middag har jag lagt mig för att sova.. till råga på allt måste jag upp på natten och kissa... fler som känner sig helt utmattade?
Nån som har koll på när man som tidigast kan göra vul för att se om det finns något levande?
Och hur man gör för att göra det? Jag mår riktigt psykiskt dåligt pga blödningen i onsdags. Alltså i klass om jag inte haft min man som ständigt stöd hade jag nog sökt mig till akutvård.
Och var görs det? På mvc eller sjukhus?
Nån som har koll på när man som tidigast kan göra vul för att se om det finns något levande?
Och hur man gör för att göra det? Jag mår riktigt psykiskt dåligt pga blödningen i onsdags. Alltså i klass om jag inte haft min man som ständigt stöd hade jag nog sökt mig till akutvård.
Och var görs det? På mvc eller sjukhus?