• Monsan

BF Februari 2017

Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..

• Svar på tråden BF Februari 2017
  • Ettanvändarnamningenannanhar

Vet inte om jag sovit dåligt sista nätterna eller om kroppen skojar med mig, för det känns som jag har en lätt släng av foglossning! Någon mer än jag som känner så redan? Är det ens möjligt?!

• Lilla.p
    dennadagenettliv skrev 2016-06-23 08:32:16 följande:

Jag väntar vårt fjärde barn. Vi har en 10 åring, en 9-åring och en som fyller 4 år inom kort.

Känner mig aningens trött, får små svaga känningar av illamående då och dåoch har ömma bröst. Annars mest lycklig!

Igår tog jag en löprunda och då försvann illamåendet direkt. Jag tänker springa så länge det känns ok i kroppen. Någon annan som tränar vidare?

Jag har fått inskrivningstid och tid för KUB 12/7 och är just nu i vecka 8 ( 7+3)

Hej hej

Här har du en löpare som vill fortsätta så länge det går, när inte det går får det gå över till promenader. (Vecka 20 el liknande)

Är ju bara i vecka 6 (5+3)barn nr3. så än funkar allt bra med både träning och illamående. Men brösten känns som tunga dasslock :)

Kul att följas åt här
  • Lilla.p
    rikica skrev 2016-06-22 23:00:34 följande:

Hej allihoppa har plussat för två veckor sen 

Bf 17 02 02 tredje barnet (30år)

Grattis ;) vad roligt med plus

Här är oxå barn 3 och 32 år.
  • Lilla.p
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-23 09:36:25 följande:

Vet inte om jag sovit dåligt sista nätterna eller om kroppen skojar med mig, för det känns som jag har en lätt släng av foglossning! Någon mer än jag som känner så redan? Är det ens möjligt?!

Jag sover dåligt. Jisses. Men kroppen är mer dom darrig. Som om man drucket 100 koppar kaffe. Urk

Fogarna känner jag av lite när jag varit ute o gått för länge (hade problem med fogarna i de tidigare graviditeterna dock)
  • mammelie

Jag ansluter mig till denna grupp om det går bra? Jag plussade i måndags och går in i v 7 på lördag.

Har alltså BF typ 18/2 eller så. Efter 4 år av kämpande och flera IVF-försök så lyckades jag och min man tillslut bli gravida på egen hand!! ???? För 4 år sen va vi gravida 2 gånger på kort tid, båda var dock ofostriga graviditeter. Håller tummarna för att allt är som det ska vara denna gång. Detta blir mitt fjärde barn, min makes första.

• Applerose
    Ettanvändarnamningenannanhar skrev 2016-06-23 09:34:17 följande:

Jag är exakt som du! Bästa tipset som jag själv försöker leva efter är att inte oroa mig utan vara glad. Går det illa har jag varit glad i onödan och man kan inte vara glad i onödan ;) orolig däremot, det kan man verkligen vara i onödan ;)

Tack för superbra tips! Uppskattas verkligen :)
    Idag är en dag där illamåendet kommer och går, phuu! Är väl bara att vänja sig ;)
  • Lilla.p
    mammelie skrev 2016-06-23 10:12:12 följande:

Jag ansluter mig till denna grupp om det går bra? Jag plussade i måndags och går in i v 7 på lördag.

Har alltså BF typ 18/2 eller så. Efter 4 år av kämpande och flera IVF-försök så lyckades jag och min man tillslut bli gravida på egen hand!! ???? För 4 år sen va vi gravida 2 gånger på kort tid, båda var dock ofostriga graviditeter. Håller tummarna för att allt är som det ska vara denna gång. Detta blir mitt fjärde barn, min makes första.

Grattis och välkommen. Vad kul att ni äntligen lyckats och Gud va ni kämpat. Håller alla tummar nu
  • mammelie
    Lilla.p skrev 2016-06-23 10:44:42 följande:

Grattis och välkommen. Vad kul att ni äntligen lyckats och Gud va ni kämpat. Håller alla tummar nu

Tack!
  • dennadagenettliv
    Lilla.p skrev 2016-06-23 09:38:54 följande:
    Hej hej

Här har du en löpare som vill fortsätta så länge det går, när inte det går får det gå över till promenader. (Vecka 20 el liknande)

Är ju bara i vecka 6 (5+3)barn nr3. så än funkar allt bra med både träning och illamående. Men brösten känns som tunga dasslock :)

Kul att följas åt här
    Jag funderar på dubbla träningstoppar haha. Har ju ingen stor byst direkt men nuså minsann. Ja jag har som mål att fixa tjejmilen i september därefter så varvar jag nog ner lite. 
  • dennadagenettliv
    mammelie skrev 2016-06-23 10:12:12 följande:

Stort grattis till er, vilken lycka!
Svar på tråden BF Februari 2017