• Melloj

"Baka flicka/pojke 2016

Hej!

Finns det någon där ute som har tänkt "baka" (dvs att genom kost, tidpunkt, temperatur mm försöka påverka vilket kön det blir) en lite flicka eller pojke nu 2016 och vill följas åt? Jag har tänkt försöka mig på en flicka!

Och ni som nu sitter där och tänker "ska man inte vara glad om man bara kan bli gravid", "varför har könet en sådan betydelse", "det viktiga är ju att barnet är friskt" mm....

Såklart! Ja! Det är en välsignelse att bli gravid och självklart är det viktigaste, prio ett, att barnet är friskt, men det kan vara "skoj" att försöka sig på denna teori som säger sig kunna påverka, till viss del, vilket kön det blir.

Någon som vill följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-08 21:22

Bakar flicka:

Mightmare - pojkar sedan tidigare
    Melloj - 2 pojkar
    Stora My - 4 pojkar
    pojkmorsan - 2 pojkar
    Zoey90

Bakar pojke:

vicky91 - 2 flickor
    Loncelot - 2 flickor och 1 pojke
    MissJL - 2 flickor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-10 20:14
    Bakar flicka:

Mightmare - pojkar sedan tidigare
    Melloj - 2 pojkar
    Stora My - 4 pojkar
    pojkmorsan - 2 pojkar
    Zoey90
    Agge83 - 2 pojkar
    Pinkrain - 1 pojke

Bakar pojke:

vicky91 - 2 flickor
    Loncelot - 2 flickor och 1 pojke
    MissJL - 2 flickor
    Molle90 - 2 flickor

• Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016
  • Zoey90
    Melloj skrev 2016-05-10 21:07:05 följande:

Jag har skapat en sluten grupp nu som heter: Vi som ska försöka att baka en flicka eller pojke 2016. Tryck er in sen godkänner jag er

På Facebook? Om den är sluten så är det bara du som kan bjuda in folk. Vi kan inte söka på gruppen heller.
  • Stora My

Jag har försökt gå med i gruppen. Det blir bra med en sluten grupp.

Zoey90 den är här på fl när du går in på grupper.

• Molle90

Är gruppen på facebook? :)

Idag när jag va ute så luktade alla bussar häst av nån anledning, lite mystiskt jag brukar inte tycka att häst luktar illa.

• Melloj

Här inne på familjeliv har jag skapat en sluten grupp. Håller på att fixa lite nu och råkade skapa en tråd till haha .. och nu kan man inte ta bort den. Jaja.. får skriva i den att den är inaktiv. Så att ni vet!

• Melloj
    Zoey90 skrev 2016-05-10 21:35:53 följande:

Hur hittar jag grupp via mobilen?

Jag var tvungen att ändra till webbversionen för att kunna hitta den men sen kan du ändra tillbaka till mobilversion igen.
  • Agge83
    Molle90 skrev 2016-05-10 21:47:51 följande:

Har ansökt nu om att få gå med i gruppen :)

Hur hittar jag den??
Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016