• Melloj

"Baka flicka/pojke 2016

Hej!

Finns det någon där ute som har tänkt "baka" (dvs att genom kost, tidpunkt, temperatur mm försöka påverka vilket kön det blir) en lite flicka eller pojke nu 2016 och vill följas åt? Jag har tänkt försöka mig på en flicka!

Och ni som nu sitter där och tänker "ska man inte vara glad om man bara kan bli gravid", "varför har könet en sådan betydelse", "det viktiga är ju att barnet är friskt" mm....

Såklart! Ja! Det är en välsignelse att bli gravid och självklart är det viktigaste, prio ett, att barnet är friskt, men det kan vara "skoj" att försöka sig på denna teori som säger sig kunna påverka, till viss del, vilket kön det blir.

Någon som vill följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-08 21:22

Bakar flicka:

Mightmare - pojkar sedan tidigare
    Melloj - 2 pojkar
    Stora My - 4 pojkar
    pojkmorsan - 2 pojkar
    Zoey90

Bakar pojke:

vicky91 - 2 flickor
    Loncelot - 2 flickor och 1 pojke
    MissJL - 2 flickor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-10 20:14
    Bakar flicka:

Mightmare - pojkar sedan tidigare
    Melloj - 2 pojkar
    Stora My - 4 pojkar
    pojkmorsan - 2 pojkar
    Zoey90
    Agge83 - 2 pojkar
    Pinkrain - 1 pojke

Bakar pojke:

vicky91 - 2 flickor
    Loncelot - 2 flickor och 1 pojke
    MissJL - 2 flickor
    Molle90 - 2 flickor

• Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016
  • Stora My
    Melloj skrev 2016-05-10 10:58:10 följande:

Men det är så det ska vara Pojkmorsan.. man tänker bara bebis och sen blir det lite "extra" skoj om det blir en tös för att man har pojkar sedan innan. Du skrev ngt om Glandin, vad är det bra för?

Nu är det extra mycket bebistänk för mig. Längtar massor!
  • Zoey90

Men om vi tex har sex tex tisdag och torsdag och jag kommer på onsdag kväll?

• Molle90

Molverk till och från samt illamående och brösten känns som ballonger, undra om något är på gång

• vicky91

Hur är urinen vid baskiskt, gult eller typ genomskinligt?
    För övrigt håller jag typ på att spy av pojk dieten haha allt jag hatar ska man äta haha

• Stora My
    Zoey90 skrev 2016-05-10 12:03:52 följande:

Men om vi tex har sex tex tisdag och torsdag och jag kommer på onsdag kväll?

Så här tänker jag, har ingen aning om det stämmer. Men om det ligger spermier och väntar på ägget och flickspermier trivs i surt så försämras miljön för dem om du får orgasm då miljön blir basisk vilket gynnar pojkspermier. Bäst är att hålla miljön så sur som möjligt under den fertila perioden. Sen efter ägglossningen varit får ni sexa så det blir orgasm för båda.
  • Stora My
    vicky91 skrev 2016-05-10 14:23:43 följande:

Hur är urinen vid baskiskt, gult eller typ genomskinligt?

För övrigt håller jag typ på att spy av pojk dieten haha allt jag hatar ska man äta haha

Oj! Låter inte bra dieten gör dig illamående. Hoppas det tar sig på en gång så du slipper den. Har ingen aning om man kan se det på färgen.
  • Stora My
    Molle90 skrev 2016-05-10 13:14:49 följande:

Molverk till och från samt illamående och brösten känns som ballonger, undra om något är på gång

Håller tummarna!
  • Stora My

Jag testade ph för skojs skull och var nere på ca 4. Tjohooo! Känner av ägglossning idag. Frågan är om man skulle våga sig på en O+12? Jag försökte flirta med killen i ett sms om han råkat ändra sig. Men då är frågan om det försöket också ska vara så nära öppningen som möjligt? Tänker man borde skicka långt in så de hinner i kapp ägget istället.

• pojkmorsan

Molle håller tummarna att du ruvar :P

Stora My nej han ska komma långt ut ändå tror ja för killspermierna är ju snabbast i vilket fall liksom, eller så vänder dom när du har lyckats få sur miljö dör nere haha.

Glandin är ett hälsokost som man kan käka mot pms styra upp ägglossning osv

Här kan du läsa

www.shopping4net.se/Haelsokost/Foer-kvinnor/Klimakterie-PMS/Glandin-25.htm

Jag har ju som sagt blivit gravid direkt ja börjat käka dom båda gångarna. Tipsade även om dom till mina gamla forumvänner som kämpade och det hade mycket goda resultat.

Konstigt köpte Cb digitalt äl igår ska ju bara testa denna månaden starta verkstaden nästa äl men för o få lite koll. Enligt min beräkning ska äl vara på fredag. Men fick ingen glad gubbe ens idag borde ja inte fått de? Hmmm.. Hoppas inte cykeln börjar krångla alltid haft jätte regelbunden.. Kan ju iof va nån dag tidigt, så får se imon eftermiddag.

• pojkmorsan

Va mäter ni pH:t med? Beställt några vaginal ph mätare från eBay för 150 spänn vet inte hur många de va i men.. Urinen har ju inget med de o göra varken pH:t eller färgen på urinen de är ju mer "flytningarnas" pH som är intressant..

Svar på tråden "Baka flicka/pojke 2016