Wiho va kul att du känt bebisen redan. Längtar efter det (är bara i v 11).
Jobbigt att du är så dålig att du måste vara sjukskriven men är det nödvändigt så är det. Försök att njuta av det om det går. Vila och ta hand om dig och kanske njuta av solen :)
Nicoolina skrev 2016-06-01 09:33:24 följande:
Vecka 14 idag (13+0) och tröttheten hänger med mig fortfarande. Tror dock det beror på den senaste tidens stress också.
Ni som följt mig någorlunda vet ju om min smärtproblematik och min oro kring det.
I måndags blev jag sjukskriven på heltid. Var inte alls vad jag hade väntat mig redan nu, så är fortfarande lite chockad. Men kroppen mår skit och foglossningen har dessutom redan tagit ett grepp om mig. Så nu ska jag vara hemma 4 veckor och bara vila kroppen så att jag förhoppningsvis klarar att gå tillbaka på 50% efter dessa veckor, vilket jag verkligen vill! Jobbet är så otroligt viktigt för mig (och inkomsten såklart) och vill inte missa för mycket eller tappa kontrollen fullständigt, men nu ska jag lära mig att lyssna på kroppen och bara vila vila vila :)
Var iaf på KUB förra veckan, allting såg jättefint ut (risk 1 på 20000), pyret har växt jättefint och hade så mycket gymnastik därinne att det inte gick att få några fina bilder, haha! Skönt at se iaf :)
Jag har moderkakan i framvägg,men har redan känt det där berömda fladdret <3