Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-07-13 15:27:44 följande:
    Ja,det hoppas jag verkligen!

Ja,du verkar vara otroligt blåögd om du går på lögner som att hon gav honom sex för att ge honom ett bra avslut och inte för att hon helt enkelt ville.

Ja,naturligt är alltid vackrast.
    Jag tytcker det ser så onaturligt ut med skönhetsoperationer.
    Som om personen inte tytcker att h*n duger som h*n är.
    Och det verkar ju inte du tycka heller om du betalar hennes botox och operationer.

Det är möjligt att de har. Men du borde ju ha sagt ifrån då om du inte trivdes med det.

Men det tror jag. Varför skulle hon annars vilja ha en otränad man på 50 + om det inte är för att han ger henne allt hon pekar på?
    Tror du att hon skulle stanna om du slutade med det?

Du är alltså konflikträdd och en mes.
    Börja visa lite stake och stå på dig och säg ifrån!
    Visst det har jag skrivit förut dvs att jag är konflikträdd vet inte om hon skulle stanna om jag slutade ge henne saker?
    Men hon säljer saker också för att vi ska få in pengar så det är inte bara mina saker som ligger ute.
    Jag har börjat träna lite grann så helt otränad är jag inte.
    Och mycket möjligt att jag är en mes.
  • Anonym (Vet ej)

Hej på er.
    Min nya har fått reda på att hon inte är bjuden på träffen så nu har hon förbjudit mej att åka för att exet ska dit hon vill absolut inte att jag och exet ska vara på samma ställe så så är det med det.
    Ja jag vet att jag är en mes men utan min nya har jag ingenstans att ta vägen.

• Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-16 18:03:11 följande:
    Ja,det är rent ut sagt skrämmande att du är så konflikträdd att du inte vågar sätta ner foten och säga emot haggan.
    Hon har ingen som helst rätt att förbjuda dig någonting!
    Du är en vuxen människa med egna val. Hon äger inte dig!
    Du kan skaffa en ny lägenhet och bosätta dig i om det inte passar henne och så kan hon dra dit pepparn växer.
    Vet och är rädd jag också.
    Håller visserligen med henne för om exet inte snackat m kvinnan som gjorde anmälan för det var tydligen för att exet pratat med henne som gjorde att den kvinnan anmälde då hade det inte varit så här för jag o exet hade bra kontakt innan detta hände.
  • Anonym (Vet ej)
    MammAmma skrev 2016-07-16 18:08:41 följande:
    "Förbjudit?" Är du 10 år eller? Hahah, hon vet om att hon har övertaget i er 'relation,' du behöver henne mycket mer än hon behöver dig, och hon är helt enkelt inte dummare än att hon utnyttjar det. Ärligt talat, är man så dum som du är, så är det inte mer än rätt att du nu får lida för det också. Dumhet straffar sig själv, precis som synden. Det man sår, skördar man, så se nu fan till att njuta av de korkade frukterna istället för att gnälla på FL. Enjoy!
    Ja förbjudit o nej jag är inte 10 fast om man fick önska skulle jag gärna vilja vara för att då slippa.
    Sått har jag inte gjort.
  • Anonym (Vet ej)
    MammAmma skrev 2016-07-16 18:53:29 följande:

Det har du definitivt gjort, det är dina egna aktiva val (att välja att vara passiv är fortfarande ett aktivt val) som satt dig i den här sitsen. Du är inget offer så ta av den kliande offerkoftan och se din egen del, skuld och ansvar i det, istället för att skylla ifrån dig på precis allt annat och alla andra förutom dig själv. Du måste slutat utvecklas och mogna känslomässigt vid väldigt ung ålder, vad har du varit med om för hemskt som barn egentligen? Som man bäddar får man ligga, har aldrig stämt bättre. Har slut på passande idiom nu.

Kanske låter som jag skyller ifrån mej men allt detta skulle inte ha hänt om inte exet ja jag skriver det igen - visat mej kärlek, om hon hade struntat i att tala med kvinnan som anmälde.
  • Anonym (Vet ej)
    MammAmma skrev 2016-07-16 20:58:20 följande:

Ja, du skyller ifrån dig, skulden och ansvaret för att det gått som det gjort är ditt. Inte ditt ex, inte ens din nya subbas fel. Ditt. Bara ditt. Men har man lyckats bli närmare 60 år gammal och fortfarande inte kan ta ansvar och stå för sina val och handlingar så är det lönlöst för någon alls på hela detta jävla forum, att fortsätta mata den här tråden med cirkelresonemang på dina konsekvent enkelspåriga och infantila ursäkter till varför allt är alla andras fel utom ditt.

Så allt är mitt fel nu då? Och jag fick även reda på bara för en halvtimme sen att exet träffar en annan man trots att hon sagt att hon skulle vänta så det känns faktiskt surt men det är väl mitt fel det också då!
  • Anonym (Vet ej)
    MammAmma skrev 2016-07-16 22:38:23 följande:

Du saknar tydligen åldersadekvat känslomässigt djup och begåvning för att vara kapabel nog till självinsikt: japp, det är ditt fel det också!

Hur kan det vara mitt fel att exet träffat en annan?
  • Anonym (Vet ej)
    MammAmma skrev 2016-07-16 23:00:36 följande:

Vore det inte för ditt korkade egocentriska 5-årings beteende så hade hon ju inte varit singel nu. Allvarligt, är du verkligen normalbegåvad?

Jag är allt normalbegåvad för om jag inte varit det skulle jag inte ha en chefstjänst.

Så du menar att jag varit ett ego och det har gjort att hon träffat en annan, jag har tidigare sagt till henne att jag inte är 100 säker på det jag är i och då har hon sagt att hon kommer att vänta på mej och att det var mej hon ville ha att hon inte väntade kan inte vara mitt fel.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-16 23:15:54 följande:

Rädd? Du är ju upp över öronen feg!

Det spelar ingen roll vad ditt ex har sagt för den andra kvinnan gjorde valet att anmäla själv!

Så sluta att skylla på exet för något hon inte har gjort!

Men troligen var det som så att det var efter att exet pratat med henne så dröjde det bara någon dag innan kvinnan anmälde så om inte exet ligger bakom varför skulle då den kvinnan anmäla efter att exet ringt?

Nja vi dvs nya och jag tror att det är för att exet ringde som gjorde att det blev anmälan och saker och påföljder av den nu har inte nya eller jag pratat m kvinnan som anmälde men exet har påstått att hon tog kontakt m kvinnan för att få reda på vem den nya är pga att den nya skickat vissa sms till henne men egentligen har inte exet nått att göra med vad den nya är för någon. Och nu är jag besviken på exet eftersom hon lovat vänta på mej men icke hon träffar en annan man...Det känns kan jag säga.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-16 23:32:49 följande:

Du måste vara rejält hjärntvättad av din nya som hellre väljer att lägga all skuld för anmälan på ditt ex istället för att prata med den som verkligen gjorde anmälan.

Det spelar ingen roll vad ditt ex har sagt. Det är fortfarande den andra kvinnans val att anmäla! Fatta det!

Ja,men det är helt och hållet ditt eget fel som låtit henne vänta så länge utan att ge henne klara besked.

Hur länge trodde du att hon var beredd att vänta?

Jag har tyvärr ingen tid men det känns som att allt gått så fort men det är antagligen bara en känsla och i detta nu har jag kanske för många taggar utåt mot exet men jag trodde hon skulle vänta ett tag till innan hon träffade någon annan jag vet inte ens om dom bara är vänner innerst inne hoppas jag att dom inte är mera än så och hoppas att inte barnen fått träffa honom än men förstår om det låter egoistiskt och jag vet inte om det håller mellan mej och den nya heller.

Och kvinnan som gjorde anmälan henne har den nya sagt att vi inte ska prata med för att hon inte är att lita på men.
Svar på tråden Barnen eller den nya.