molly50 skrev 2016-07-05 11:00:31 följande:
Du kan skaffa dig en annan lägenhet så det är inte alls försent.
Men om du vet att det finns en risk för att hon kan fälla en dräpande kommentar som sårar dina föräldrar,varför inte hälsa på dem själv,utan henne?
Varför vill du vara ihop med någon som gör din familj så illa?
För att hon ger dig sex?
Är det viktigare för dig än din familj?
Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-04 18:40:52 följande:
Nja får väl prata om barnen ibland men inte så mycket annat.
Hoppas du har fel med att barnen inte kommer men du har tyvärr kanske rätt.
Jo hon kanske vill ha hållhakar på mej och om jag inte gillar någon bild hon lägger ut på FB då blir det inga roliga samtal men har lärt mej nu att kolla FB några gånger per dygn och då gå in och gilla allt hon lägger ut + hennes nya profilbilder gång på gång på gång.
Men borde det inte ringa några varningsklockor här,tycker du?
Hon bestämmer ju allt vad du får och inte får göra och du går henne till mötes!
Är du så fruktansvärt rädd för att bli ensam och utan sex att du hellre håller ihop med den här f***an och går henne till mötes i allt än att ta chansen att få tillbaka din riktiga familj?
Du försöker ju inte ens med din familj!
Visst det går att skaffa en annan lägenhet men i nuläget är det lite problem med det.
Och jag kommer att hälsa på mina föräldrar så småningom men dom vill komma och titta hur och vart jag bor, dom ville se lägenheten och när dom kommer får jag ta och tala om att den är uppsagd om inte min nya hinner säga det först för hon vill hänga med när jag visar runt mina föräldrar.
Hon har inte gjort min gamla familj illa på sista tiden så det har lugnat sig får se hur det blir för jag är bjuden på en sak som även exet är bjuden till men den nya är inte välkommen men det är om en månad får se hur den nya kommer att ta det.
Och ja jag är rädd för att vara ensam fast ibland är det skönt men lite egentid fast det är inte ofta det händer i nuläget.