Barnen eller den nya.
T.S du borde faktiskt göra ett besök hos läkaren (på allvar) och fastställa att det inte är någon hjärnskada eller hjärntumör som du har fått. Kolla noga så att inte en del av hjärnan har åkt hiss ner till de undre regionerna, för där gör de mer skada än nytta, tänka med ballen har aldrig fungerat.
Allvarligt T.S så här korkad som du är enligt din egen utsago kan ingen människa vara, du har fått massor med bra svar och tips i tråden från alla KLOKA människor, men dessa bara dissas, du svarar inte på de frågor du får utan kommer bara med ynkliga usla svar och undanflykter.
Du har offrat dina barn, dina föräldrar och din ex-fru, ledsen men detta kommer du att få bära med dig för all framtid, tro inte att det går att laga med lite presenter och pengar någon gång då och då. När nu sitter ensam och olycklig på din ålders höst och försöker kontakta dina barn så kommer de inte att bry sig om dig, varför skulle de det? "Din nya" kommer inte finnas kvar i ditt liv så länge till, golddiggers hittar alltid nya kassakor. Skulle vara kul att höra vad "din nya" skulle säga om du kom hem och sade att nu är pengarna slut, tror du allvarligt att hon skulle stanna hos dig? Snacka om att hon "pissar" på dig, är otrogen och har säkert skitkul med att spendera dina pengar och förstöra ditt liv, vad kommer du få ut i slutänden av detta? Inget, nada, nothing.....
Den ynkligaste patetiska ursäkten som du har haft är att "den nya" har stora fina tuttar och fixat fina putläppar (och troligtvis en lång stylad trollsvans), My good
Herregud du kan inte ens stå upp för dig själv utan det är " den nya" som håller i ditt koppel, som styr och bestämmer och du gör ingenting, torkar du dig ens själv i röven eller är det "den nya" som sköter det också?
Sätt för i h-vete ner foten och ta över ditt eget liv, ta upp kontakten med dina barn, dina föräldrar och se till att prata med exet! Gör det nu innan det är för sent!
Vet att jag lämnat alla och jag önskar ibland att allt var ogjort men nu är det inte det.
Jag trodde verkligen att den nya var mitt livs kärlek så här när jag är medelålders och det återstår att se om så är fallet det som du skriver borde märkas när pengarna är slut och det dröjer länge innan dom är tyvärr.
Ska nu till veckan fundera på hur jag ska få kontakt med dom jag lämnat.