molly50 skrev 2016-06-05 18:11:42 följande:
Men det är ju just det du gör när du låter din nyas och ditt ex hat gentemot varandra få komma ivägen för ditt barns studentexamen.
Förstår du verkligen inte det?
Anonym (Vet ej) skrev 2016-06-04 17:54:51 följande:
Nr 1 det är jag som skrivit tråden inte barnens mamma.
Nr 2 jo hon kanske är ett psyko men inte värre än exet.
Nr 3 jo jag funderar fortfarande men är just nu säker på att inte närvara vid sonens student pga sonens mamma men vet ej om det är hon som anmält till soc, skit samma det är iallafall inget roligt för min nya att bli anmäld.
Varför är ditt ex ett psyko? För att hon sörjde sina släktingar som gick bort?
Men du vet ju inte ens säkert om det är ditt ex som har gjort en anmälan.
Så varför straffa dina barn då,utan att ens veta säkert?
Och oavsett vem som har gjort anmälan mot din nya så finns det säkert en bra anledning till det.
Med tanke på vad du har berättat om henne och hennes beteende så är nog en anmälan på sin plats.
Det är rätt jag vet inte om exet gjort anmälan hon säger att hon inte gjort det men om hon inte gjort den så varför står då hennes namn i texten dvs att hon har uppgifter?
Nu är ändå anmälan nerlagd men det snackas på min nyas arbetsplats om denna anmälan
Det är den nya som hatar exet och som är svartsjuk på exet varför vet jag inte men det kanske brukar vara så?
Mitt ex var helt okontaktbar efter dödsfallen eller okontaktbar är fel ord, hon gick in i jobb, barnen osv och jag kände mej osynlig.
Och nej jag straffar inte barnet som tar studenten den nyas barn går ut ur skolan samma dag som den som tar studenten och jag kan inte klona mej plus att jag i nuläget inte kan träffa exet, vi hade bra kontakt fram till att min nya fick anmälan.