Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-07-22 12:08:33 följande:

Ja,alla har vi ju olika smak.

Men du verkar enbart se till det yttre och struntar totalt i insidan bara det yttre är snyggt.

Det första jag ser är utseendet och visst det är en fördel att vara fin på insidan också. Men jag tänder inte på kvinnor som inte sköter sitt yttre men som är fina på insidan sån är jag.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-22 15:55:59 följande:

Hon vill ju inte ha dig. Där har du ju bränt alla broar. Dessutom är hon ju sjuk.

Hur vet du att hon inte vill ha mej?

Hon har varit sjuk men är det inte längre.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-22 17:25:54 följande:

Och så blir du också fast med en snygg och smal häxa. Rätt åt dig!

Visst personer får göra vad dom vill med sina kroppar men jag vill inte ha någon fet person det ryser i mej av blotta tanken på att ha sex med någon överviktig.
  • Anonym (Vet ej)
    Ess skrev 2016-07-23 10:16:52 följande:

Så länge du vacklar kommer din nya bara att bli värre och värre, eftersom hon "tvingas" befästa sin plats om och om igen.

Du måste bestämma dig för vad du vill, och sen satsa på det.

Ska tänka till och det ordentligt för orkar inte ha det så här! Behöver svara er när jag är på toa eller när hon somnat för att få vara ifred.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-23 11:33:35 följande:

Barnet ska väl ha lika bra kontakt med båda sina föräldrar.

Inte bara med den ena.

Ja,det tycke rjag gott att du kan säga till henne. Du är inte pappa till hennes barn och barnet behöver sin riktiga pappa mer.Ja,det är du verkligen. Därför borde du vara ensam ett tag så du får fundera igenom allt ordentligt.Nej,vi har ju märkt att du hellre tar en korkad bimbo bara hon har ett snyggt yttre...

Ska tänka som sagt.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-23 13:33:38 följande:

Och jag som trodde att min respekt för dig inte kunde sjunka mer än vad redan hade gjort... Ja, du får allt skylla dig själv!

Sjunker jag i respekt för att jag inte vill ha någon som är överviktig?
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-23 16:23:29 följande:

Ja,men hur länge till ska du tänka egentligen?

Om du känner att du inte orkar ha det så här längre så måste du väl ta tag i det,och det nu!

Det lär ju inte ordna sig av sig självt.Kanske för att du uttrycker dig som du gör om överviktiga?

Det är inte speciellt attraktivt med män som uttalar sig så nedlåtande om andra heller.

Ärligt vet jag inte hur lång tid det tar vill vrida och vända så det blir så bra som möjligt.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-23 16:38:31 följande:

Men säger det inte dig något att hon är så kontrollerande att du måste gå in på toan för att få vara ifred och skriva eller ringa?

Det borde ringa många varningsklockor där,tycker jag!

Jo det säger en del men är ganska van för exet skulle under en tid också hålla på att kolla mej men å andra sidan ville hon kolla mej efter att jag hade ljugit om lite saker som att jag hade haft ett annat boende under en tid och varför jag hade det var för att jag ville vara själv när jag satt och chattade o så vet att det var nått så otroligt egoistiskt gjort av mej då.
  • Anonym (Vet ej)
    Furienna skrev 2016-07-23 16:52:27 följande:

Du sjunker i respekt för att du är ett ytligt kräk.

OK var och en får tycka vad dom vill.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-07-24 00:39:02 följande:
    ...För dig?
    Du är nåt av det jävligaste jag har "träffat" på.
    By the way så var jag i skogen härom dagen och hittade en bit ryggrad. Är det din?
    Nix har allt min kvar.
Svar på tråden Barnen eller den nya.