Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-07-24 12:17:05 följande:
    Har man haft en hjärtinfarkt så har man inte ett friskt hjärta.
    Så nej,hon är inte frisk.
    Eftersom hon blev utskriven så är hon enligt min mening frisk.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 12:21:35 följande:
    Det tar i alla fall inte lika lång tid som att bara sitta och vänta på att allt ska lösa sig av sig självt.
    Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-23 22:16:51 följande:
    Jo det säger en del men är ganska van för exet skulle under en tid också hålla på att kolla mej men å andra sidan ville hon kolla mej efter att jag hade ljugit om lite saker som att jag hade haft ett annat boende under en tid och varför jag hade det var för att jag ville vara själv när jag satt och chattade o så vet att det var nått så otroligt egoistiskt gjort av mej då.
    Ja,det var verkligen egoistiskt av dig! Men du har ju visat tråden igenom att du är egoistisk.
    Ditt ex hade ju anledning att vara vaksam på dig då du hade ljugit för henne.
    Så det har jag faktiskt full förståelse för.
    Men din nya har absolut ingen som helst anledning.
    Utom möjligen det att hon själv har varit otrogen och kanske fortfarande är.
    Genom sig själv känner man andra,så att säga.
    Tror inte att allt löser sig av sig själv.
    Jo visst hon kanske behövde få kolla upp mej och det kanske den nya behöver också Phuuu.
    Känner att mycket håller på att äta upp mej men har börjat skriva lite o gillar inlägg på sociala medier ja till vänner och gudskelov verkar dom inte sura på mej och den nya godtar att jag gör det.
    Fick höra att exet och den hon träffat att dom inte träffas längre så det var allt en kortvarig affär eller vad det nu var.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-24 16:48:31 följande:

Det är nog klokt att hon leker runt och har sex innan hon satsar på ett seriöst förhållande.

Hmmmm
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-24 19:45:07 följande:

?

Hon var aldrig en sån kvinna som lekte runt och tror inte hon är det nu heller.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 20:13:48 följande:

Enligt din mening,ja. Men inte ur medicinsk synpunkt.Det verkar då så med tanke på hur du velar fram och tillbaka.

Nej,din nya har ingen anledning att kolla upp dig om hon inte är rädd att du gör samma sak som hon gör själv.

Jag kan inget om sjukvård så det kanske var onödigt av mej att skriva så.

Ja vem vet men iallafall vill den nya att jag absolut inte ska träffa exet eller som hon sa till mej Du får inte träffa ditt ex på några vilkor och det kvittar om den som bjudit in är en väldigt nära släkting som fyller jämt för jag får inte åka och jag har inga krafter att säga emot nu, pratade med släktingen och den blev inte glad men jag lovade att komma vid ett annat tillfälle, om jag fick välja skulle jag vilja träffa släktingen, barnen ja även exet och få känna mej som en del av familjen men får som sagt inte och detta beror på det som inträffat tidigare.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-07-24 21:38:08 följande:

Det märks inte.

Om du har en ryggrad så gör du slut med den nya och lämnar exet ifred.

Sen kan du leva själv. Det behöver du, så kanske du växer upp någon gång.

Nu är det som så att jag vill inte leva själv om jag inte träffade den nya då hade jag fortfarande varit tillsammans med exet, trodde inte någon annan kvinna än exet ville ha mej för exet sa ibland när hon och jag bråkade eller när hon var missnöjd med mej att jag ingen ville ha mej för att jag såg gammal ut tror nog att hon sa detta pga att hon var arg och ev sårad.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 22:38:32 följande:

Ja,det är dumt att uttala sig om saker man inte vet något om.

Beror på det som inträffat tidigare? Skyller du på anmälan igen?

Din nya förbjöd dig ju att träffa ditt ex redan innan den där anmälan!

Det handlar om att hon är sjukligt svartsjuk och hatar ditt ex utan anledning!

Och du,du är väl en vuxen människa. Hon kan inte förbjuda dig någonting alls! Hon äger inte dig! Och det borde du tala om för henne och sedan dumpa!

Ja det beror på den saken.

Och ja den nya var svartsjuk redan innan detta skedde och det kanske för att jag sa fel namn o så då men innan det skedde så hade jag och exet kontakt och vi kunde prata om allt och det saknar jag visst jag kan prata med den nya men måste välja mina ord.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-07-24 23:05:19 följande:

Ni verkar båda två vara sjukt utseendefixerade.

Kanske ser du gammal ut. Det kanske var en sanning.

Nej du vill inte leva själv, men det vore jävligt nyttigt för dig.

Menar du att jag och exet eller den nya är utseendefixerade?

Tycker själv inte jag ser gammal ut visst håret är inte så tätt längre och har fåror och rynkor i ansiktet men jag klär mej ungdomligt.

Mycket möjligt att du har rätt i att jag skulle behöva bo själv men som du skriver jag vill inte det skulle kännas fel att göra det när jag inte gjort det på i stort sett på snart 40 år.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-24 23:00:46 följande:

Men varför kan du/ni inte bara släppa den där anmälan och glömma och gå vidare?

Det var ju inte ens exet som låg bakom den.

Men din nya väljer att lägga all skuld på ditt ex bara för att hon VILL det.

Hade hon inte varit ditt ex så är jag övertygad om att hon hade struntat i den där anmälan när den blev nedlagd.

Men då kan du ju inte prata med din nya. I så fall hade du inte behövt tänka på vad du säger.

Visst men om inte exet hade pratat med den som gjorde anmälan hade ingen anmälan gjorts.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Reflektion) skrev 2016-07-24 23:20:25 följande:

Kännas fel? Nu om någonsin är det dags.

Herregud visa att du kan vara självständig och inte en som antingen klistrar sig fast vid en partner eller bara för att ha någon.

Blir mörkrädd. Du är väl vuxen.

Är vuxen men bara för att jag är det vill jag inte leva ensam vill vakna och somna bredvid någon. Nu behöver jag sova så jag orkar med morgondagen.
Svar på tråden Barnen eller den nya.