Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

molly50 skrev 2016-08-16 11:22:43 följande:

Ja,men då kan,och ska,hon ju inte skylla det på dig.

Då gav du ju henne trots allt ett val.

Jag tycker synd om barnet om det ska tvingas leva med den sk "mamman" och en pappa som är dum nog att ta henne tillbaka.

Tycker det samma dvs att jag gav henne ett val.

Om han vill ha henne så varsegod och jag tror att han bryr sig om barnet kanske därför han vill tillbaka men jag vet inte.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-16 11:53:14 följande:
    Precis.

Jo,men då borde han ju få veta hur hon har behandlat deras barn. Haft det med sig på en färja och dansat magdans med henne t ex.
    Om han får veta det så vill han kanske inte längre ha henne tillbaka men söka ensam vårdnad om barnet.
    Om han bryr sig om barnet så borde han dessutom reagera på att det skriker och inte vill åka till mamma när det är hos honom.
    Så trollbindande kan inte den här kvinnan vara med tanke på att det bara verkar finnas sågspån innanför hennes pannben.
    Han var gift med henne när hon och barnet dansade så han vet kanske.
    Han borde tänka när barnet inte vill åka till mamman men vem vet han kanske tror det är nån trots eller nått jag har ingen aning. Hon vet vilka knappar hon ska trycka på, kan vara väldigt trevlig o sen svänga 150 grader.
  • Anonym (Vet ej)
    Blomma73 skrev 2016-08-16 12:33:50 följande:

Lite out om The question, men har själv dansat magdans/orientalisk/egyptiska dansformer flertal år och det är inte detsamma som att göra en lapdance. Barn älskar att se mig dansa och jag blir vänner med dem direkt och de vill lära sig.

Hade ni reagerat likadant om de hade dansat flamenco eller hiphop på färgan tillsammans? Det är ju sammanhanget som styr om det blir sexuellt eller inte och om det blir till något olämpligt för barn. Gjorde de en separat dans för en utvald man/flera män eller hade de kul tillsammans och dansade med orientaliska rörelser för att det spelades musik på ett allmänt disco på färgan? Det är väl det som är det viktiga...

Blomma73 skrev 2016-08-16 12:33:50 följande:

Lite out om The question, men har själv dansat magdans/orientalisk/egyptiska dansformer flertal år och det är inte detsamma som att göra en lapdance. Barn älskar att se mig dansa och jag blir vänner med dem direkt och de vill lära sig.

Hade ni reagerat likadant om de hade dansat flamenco eller hiphop på färgan tillsammans? Det är ju sammanhanget som styr om det blir sexuellt eller inte och om det blir till något olämpligt för barn. Gjorde de en separat dans för en utvald man/flera män eller hade de kul tillsammans och dansade med orientaliska rörelser för att det spelades musik på ett allmänt disco på färgan? Det är väl det som är det viktiga...

Tycker också om dans och inget fel att titta på magdans men att uppträda när man är runt 7 år tycker jag känns udda. Och nej hade inte reagerat om det varit hiphop.
    Det var ett uppträdande dom gjorde i någon av färjans barer och det var ganska lättklätt om man säger men magdans är väl lättklätt.

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-08-16 18:02:47 följande:

Det du borde berätta för haggans ex är väl att hon är prostituerad och gör sånt när hon har barnet.

Hennes ex kanske vet det, det var han som fick henne till Sverige.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-16 18:39:33 följande:

Med tanke på hur mycket hon verkar ljuga så kan hon ju ha ljugit lika mycket för honom som för dig.

Hon verkar inte gå att lita på för fem öre.

Hon verkar dra sig till killar som inte vågar säga emot henne och som hon kan behandla som dörrmattor.

Om ett barn skriker när det ska åka till sin mamma så tycker jag nog att man ska dra öronen åt sig,eller i alla fall försöka prata med barnet och försöka få barnet att berätta varför det inte vill.

Fråga om något har hänt osv.

Mycket möjligt att hon ljugit för honom och andra också.

Har ingen aning om allt som hänt vet bara att hon slängt saker och även slängt ut sitt ex hon har även snackat om hur dålig han var i sängen exmannen alltså och detta har hon sagt till minderåriga och om hon säger det samma om mej men det struntar jag i om hon gör bara hon inte säger det till minderåriga.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-16 21:22:48 följande:

Av det du har berättat att döma så verkar hon inte ha några gränser.

Hon verkar inte sky några medel för att få som hon vill.

Men varför berätta för andra människor,och framförallt minderåriga om hennes och hennes ex sexliv?

Det har väl inga andra än de själva med att göra.

Och om han var så dålig i sängen,varför fortsatte hon då att ligga med honom bakom din rygg?

Det låter inte som att hon har alla indianer i kanoten.

Hon tyckte väl att sin exmans tidigare barn skulle få reda på hur dålig han var och det är sjukt mycket är sjukt men visst om jag ska se något positivt i allt så har jag lärt mej mycket på denna resan och resan har långt ifrån allt varit dålig och jag har som sagt lärt mej mycket, kommer inte kunna skriva mera idag pga att jag är på resa och täckningen blir sämre och sämre, jag reser själv.
  • Anonym (Vet ej)
    Blomma73 skrev 2016-08-16 20:20:15 följande:

Det kan vara lättklätt men behöver inte vara det, man kan ha helklänning på sig beroende på danstradition. Man kan dansa med käppar, ljuskronor mm.

Jämförde med kvinnliga hiphoprörelser eftersom den dansen är mycket mer höftrörelsekoncentrerad och mer likt ex. poledance än vad orientalisk dans är.

Vid hiphop är det mycket framåtrörelser med höften exempelvis medan orientalisk dans kan innebära runda cirklar med höften som blir till genom benens rörelser. De gånger jag uppträtt så är som sagt kvinnor och barn eld och lågor, medan män blir mer osäkra vid vissa typer av danser.

Jag ser magdans som en konstform som gör sig bäst på en stor scen då dansen blir mest varierad. Kolla in lite olika bilder på Suraya Hilal så kan du se några varianter av klädsel.

Men det här var offert topic så ska inte skriva något mer i ämnet, men är tröttsamt när folk blandar ihop magdans/orientalisk dans med prostitution...

Jodå dans är fint men jag reagarade att ett barn ska ha bh med bling på och kort kjol tycker magdans visst kan vara fint och jag försöker inte blanda ihop det med eskort o så. Måste krävas en hel del träning för att utöva magdans bra käns det som.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-16 22:04:05 följande:

Ja,det är riktigt sjukt att dra in barn i sina egna problem.

Vad har de för utbyte av att veta hur deras pappa är i sängen,liksom?

Det enda hon lär lyckas med är att vända sitt ex mot sig ännu mer.

Ok. Ja,jag hoppas att du inte har henne med dig på resan.

Jo då det är sjukt, hon är inte med på resan.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-08-16 22:45:24 följande:

hur kan du skriva såhär men inte meddela barnets pappa?

Vill inte blanda in honom och vet ej om han redan vet eller inte.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-08-17 09:59:44 följande:

Jag förstår inte hur hon tänker när hon gör så.

Om hon vill ha alla emot sig eller vad det är.

Eller om hon helt enkelt bara är dum-

Fortsätter hon så här så lär hon snart ha lyckats vända alla emot sig själv.

Och det har hon väl,ärligt talat,förtjänat i så fall.

Hon tycker det är synd om henne som fått stå ut med honom inget att det var bra att komma till Sverige o så.
Svar på tråden Barnen eller den nya.