Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Jenkan88 skrev 2016-11-16 21:33:11 följande:

Känner igen mig i vad du skriver.. Min pappa träffade en ny tjej för ca 10 år sedan, och fram tills nu har mitt liv varit ett helvete. Hon har anmält min mamma, pratar ständigt skit om min mamma i min närvaro och är sjukt elak. Jag kommer aldrig förlåta min pappa för att han valde hennes sida, aldrig någonsin. Tänk noga på ditt val, dina barn kommer finnas där resten av livet, medans kvinnor kommer och går.

Ok inte bra att du mått dåligt så länge. Varför nu efter 10 år kan du inte förlåta din pappa för det är väl inte han som anmält utan din pappas nya tjej visst förstår att han gjorde bort sig precis som jag när han valde den nyas sida men när man är nykär fattar man inte och jo man blir en egoist.

Jag älskar fortfarande mina barn men pga händelser har dom fortfarande inte tagit mej tillbaka, har din pappa visat att han älskar dej? Om inte vad skulle han ha gjort för att visa? Jag vill gärna bli vän med mina barn igen.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-11-17 09:01:19 följande:

Nu höll jag på att skriva saker som nog skulle kunna fått mig avstängd. Men kontentan är: Är du så blåst att du tror att alla sjukdomar syns om de blir behandlade med korrekt medicin och dosering?

Ge faan i exfrun, låt henne vara eftersom du är fullständigt empatilös och totalt saknar både förståelse och omtanke (något du så otroligt bevisade med att vara otrogen för att exfrun inte släppte till när hon sörjde förlusten av sina nära och kära) och tror att behandlade sjukdomar syns utanpå.

Tycker att alla ska få andra chanser och visst jag var ett svin som gick bakom hennes rygg men fattar bättre idag. Egentligen slutade jag inte älska henne utan jag tänkte ska resten av livet vara såhär? Därför reggade jag mej på sidor trodde inte jag skulle få napp på någon sida utan det var ett test till att börja med!
  • Anonym (Vet ej)

Svarar er alla.

Vet att jag varit ett svin och jo jag förtjänar ingen kärlek i detta nu har legat och tänkt på detta i natt.

Ska posta ett nytt brev till exet och barnen där jag ber alla om ursäkt.

• Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-11-18 13:58:27 följande:

Det tycker jag absolut att du ska göra.

Det verkar som att hon behöver dig nu.

Jo och jag ska sluta att vara en egoist, ska börja tänka på andra mycket mera har som jag skrev legat vaken och tänkt mycket i natt.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-11-18 18:16:13 följande:

Bra!  Det låter som att du har tänkt rätt.

Tack. Vissa som skrivit här om sina egna erfarenheter har varit en riktig ögonöppnare.

Tillslut faller poletten ner men hur allt kommer sluta det vet ingen idag men jag ger inte upp nu och jag ska verkligen bli en bättre man, pappa osv.
  • Anonym (Vet ej)

Längesen jag var inne och jo jag lever.

Har fortfarande ingen kontakt med exet.

Och än är det inte helt slut med den nya men jag har fått åkt och hälsat på gamla vänner på egen hand så det är ett plus.

• Anonym (Vet ej)
    AEPettersson skrev 2018-03-23 17:22:02 följande:

Du frågar om du ska välja att ha kontakt med dina barn eller din nya partner? Är du dum i huvudet? Du väljer ALLTID barnen!

Men nej hon är ju lite "hätsk" av sig så bäst du säger upp kontakten med ditt kött och blod annars kanske hon blir arg och lämnar dig.

Livet är inte alltid enkelt...Försökte kontakta exet men hon var inte redo för att förlåta pga vissa saker som hänt.

Jag har haft lite mer kontakt med barnen men dom vill inte komma och besöka mej än så än sålänge är det mest kontakt på messenger med dom
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Linn) skrev 2018-03-23 17:53:50 följande:

Så snällt att du som är en vuxen man fick tillåtelse åka och hälsa på dina vänner! Det är inte illa!

Är den nya din flickvän eller fångvaktare?

Hon är en flickvän eller nja mer en kvinnovän för hon har inte åldern som en flicka.

Vet att hon drar i trådarna men att jag fått åka är trots allt ett framsteg
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2018-03-24 13:33:24 följande:

Men varför ska du ens behöva tillåtelse för en sådan sak som att åka och hälsa på vänner?

Du är en vuxen människa som bestämmer själv vad du ska och får göra.

Var en man och sätt ner foten en gång för alla till din nya.

Barnen är viktigare än henne!

Hon litar inte till 100 procent på mej kanske pga hur vi träffades dvs en otrohetssajt

För ett tag sen var jag utanför exets bostad och tänkte gå in till henne men det var mörkt i hennes bostad detta om att jag gjorde detta vet inte den nya om och jag tänker inte heller någonsin berätta det för henne och jo barnen är viktiga men dom verkar inte redo fullt ut än.
  • Anonym (Vet ej)
    Nomanisanisland skrev 2018-03-24 18:26:39 följande:

Det är inget man får på nåder. Spring.

qué
Svar på tråden Barnen eller den nya.