Inlägg från: Anonym (Vet ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet ej)

Barnen eller den nya.

Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 09:57:43 följande:
    Kärlek?

Säg som det är istället, du ville ha sex, men inte betala en hora, på annat sätt än det jobb och de presnter hon kräver.

Din fru sörjde anhöriga som gått bort utan att du stöttade henne. Under denne tid "gav hon dig bara" sex en gång i veckan, så du reggade dig på en otrohetssite för att få kärlek. Knappast, första gången ni träffades kände ni ju inte varandra så kärlek var det ju inte. Det var kort och gott sex.

Finns det verkligen såna män som du?
    Ja jag vill ha kärlek och sex är en del av kärlek utan den biten funkar inte ett förhållande så är det för mej.
    Vi dvs jag och den nya träffades några gånger innan vi låg så är det och var det med det.
  • Anonym (Vet ej)
    LFF skrev 2016-07-18 09:57:56 följande:
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! *stkrattar så jag trillar av stolen* 

Det är den som anmäls om är den som ljuger? Och du tror på det? Tror du på tomten och påskharen också? 

Med tanke på att din nya ljuger som en häst travar och du går på det så är det väl inte så konstigt att du tror på det där också. 

Hade du fått gå på träffen innan anmälan? Svar: Nej, eftersom redan innan anmälan så ville inte den nya haggan att du skulle vara på samma plats som ditt ex. Det har du ju skrivit långt tidigare i råden. Det står ju även i din trådstart. SÅ kom inte och säg att det beror på anmälan att du inte får gå på träffen.
    Nej tror inte på tomtar o troll, men har ingen anledning att prata med kvinnan som står i anmälan.
    Ja jag hade nog gått på träffen om inte anmälan kommit och jag går inte på den med hänsyn till min nya. 
    Innan anmälan hade jag och exet kontakt dvs vi pratade minst 1 gång i veckan dock i smyg från mitt håll för den nya hade blivit ännu argare om jag sagt nått om det, dom samtalen saknar jag faktiskt. 
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 10:08:01 följande:
    Som sagt, du betalar för vad du får.
    Då har jag väl fått en ny snygg kvinna men som inte alltid är så värst trevlig, jo hon är trevlig när det gäller men inte alltid när dörrarna stängs.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 10:24:50 följande:
    Ehhhhh......

Men du är väl inte sann va? Eller är kvinnan en sån som har sex mot betalning?
    Nej jag ger henne inga pengar för att vi har sex.
  • Anonym (Vet ej)

Jag har läst iallafall det mesta som ni skrivit idag orkar inte svara på allt för har haft så ont i magen under dagen.

Tror att jag kanske har känslor kvar för exet men kommer ej loss från den nya.

Det är mina föräldrar som bjudit in till träffen och dom har träffat den nya och tyckte hon var trevlig men vill inte att den nya kommer utan att mitt ex kommer JA den ursprungliga familjen.

Har funderat i eftermiddag på om någon skulle kunna kontakta ev ringa den nya "ungefär som att den kvinnan som ringer henne är min älskarinna" tror att det är det enda sättet jag kan komma ifrån henne, visst jag älskar henne och vill henne inget ont men detta har pågått för länge på bekostnad av hela familjen.

Sen har jag lust att skicka ett mail till mitt ex och be om en ny chans så jag, hon, barnen och mina föräldrar slipper detta vet inte om exet skulle vara intresserad.

Skulle skriva nått i typ med. Jag är ledsen för allt och jag har fortfarande känslor för dej, trodde inte det men har det. Jag är ledsen för att jag försvann från familjen att jag tog bort jobbet att jag tvingade dej att sälja huset och ledsen för att jag lät dej ta hand om barnen helt själv jag vet att jag varit en egoistisk jävel. Jag är villig att göra allt bra igen om du fortfarande vill ha mej. Jag vill inte att vi springer på för fort utan att vi tar den tid som behövs. Älskar dej.

Vad tror ni?

• Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 11:00:17 följande:

Vad jobbade hon med när ni träffades? Var hon inte arbetslös eftersom du kände att du var tvungen att ge henne ett jobb.

Hon jobbade några timmar på ett lokalt företag och hon ville ha mitt exs jobb och jo jag vet det var dumt o onödigt att ge henne det för det första bryter hon på sitt språk väldigt mycket så när hon svarar i telefonen kan det vara så att kunder inte hör ordentligt sen sköter hon inte hemsidan så den ser hemsk ut, hon är bra på siffror o så men kundantalet minskar tyvärr.
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Tova) skrev 2016-07-18 18:06:23 följande:

Resor presenter, pengar till hennes barn, hennes syster och hennes syskons barn. När dina pengar är slut så förstår du väl att det inte kommer bli mer sex, annars är du ju bara naiv. Så jo, du betalar.

Dock betalar du inte för dina egna barn, trevlig far du är.

Vad jobbar din nya med? Hur mycket jobbar hon?

Hon jobbar ca 40% o det i mitt eller egentligen var det exet som startade företaget men som det ser ut nu kommer inte det företaget att överleva tyvärr.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-18 21:55:18 följande:

Klart du har känslor kvar! Annars hade du inte reagerat på att hon har träffat en annan man.

Varför inte bara skicka det där mailet och se vad du får för svar,istället för att be någon annan spela älskarinna åt dig?

Det är ju bara fegt!

Din nya borde få veta att du inte tänker acceptera hennes beteende längre och att som man sår får man skörda.

Ska sova på saken men troligen skickar jag det.
  • Anonym (Vet ej)
    molly50 skrev 2016-07-18 21:57:45 följande:

Då borde du kanske be henne söka ett annat jobb och ge ditt ex jobbet tillbaka.

Din nya klarar uppenbarligen inte av det.

Den nya är bra på vissa saker men inte detta jobbet
  • Anonym (Vet ej)
    Anonym (Peter) skrev 2016-07-18 22:54:04 följande:

Bryt med den nya först innan du börjar fucka upp exets liv.

Jo men just det är problematiskt så det var därför jag tänkte att någon okänd kunde ha tagit kontakt med henne och sagt att hon var min älskarinna för annars kommer jag inte ut ur detta och jag kan inte lämna landet heller pga jobb det är alltså så att det enda alternativet är att någon kvinna ringer henne och bara säger att hon och jag är ett par sen vore hon ute ur bilden för det skulle hon aldrig acceptera.
Svar på tråden Barnen eller den nya.