• Regnbågsdröm

IVF mars/april

Hej alla!
    Vi har nu fått vår planering för vårt tredje IVF-försök. Vi kör långt protokoll och ska nu börja med synarela-spray den 20 mars. Enligt planeringen ÄP vecka 16. Några som är i samma tid och som vill följas åt? Hoppa gärna in i tråden!

• Svar på tråden IVF mars/april
  • Lotten
    13Juli skrev 2016-04-24 08:17:24 följande:
    Jag plockade oxå i tisdags. Jag känner av äggstockarna. Speciellt om jag hostar. Men det kunde ju ta några dagar sa min läkare.

Nu hoppas jag att vårt 4 celliga ägg vill stanna.
    Ja okej, jag har som värk hela tiden.

Ja nu håller vi tummarna att det funkar för oss.
  • celavie1
    Nicka skrev 2016-04-24 11:27:30 följande:

Har idag gjort testet som visade negativt :(

Känner sån fruktansvärd sorg och hopplöshet nu...

Vad tråkigt och höra Nicka.....väntade på att höra av dig. Förstår hur hemskt och tomt det måste kännas. Kram
  • celavie1
    zasu skrev 2016-04-24 11:36:29 följande:

Gratulerar, nu håller vi tummarna!

Tack så mycket!
  • celavie1
    Sjöblomman skrev 2016-04-24 11:53:22 följande:

Underbart!

Ja känns så varmt inombords. Hoppas så att det ska hålla!
  • celavie1
    Regnbågsdröm skrev 2016-04-24 11:56:11 följande:

JAG RUVAR!!!! Så fantastiskt lycklig. Ett litet hjälteembryo ska nu få gro inuti mig. Nu kan vi inte göra annat än att hoppas att den utvecklas som den ska.

De andra två var inte tillräckligt bra, därav bara ett ägg tillbaka. Den ena hade delat sig för lite, den andra för snabbt. Men den jag nu bär på var fyrcellig och fin! Vi är väldigt glada och hoppfulla nu! Håll gärna tummarna för oss <3

Och Celavie1, så oerhört lycklig för er! Vilken historia! Stort grattis och all lycka!

Yes!!!! Vad roligt och höra. Har gått här och varit lite nervös för er men hade samtidigt en bra känsla. Grattis!!!
  • celavie1
    anki75 skrev 2016-04-24 12:01:34 följande:

Förstår det :) vet du förresten hur det gick för henne som bodde i London?

Du menar Loppi? Nej du jag vet inte hur det gått för henne. Vi kanske kan söka henne via min gamla tråd och höra?
  • celavie1
    Emmet1976 skrev 2016-04-24 12:16:28 följande:

Underbart! Vilken lycka!

Ja känner mig bubblig inombords och sambon är i chock. Vill passa på och njuta lite. Man vet aldrig hur det går?
  • celavie1
    linoa131 skrev 2016-04-24 12:18:49 följande:

Vad snällt av dig att gräva upp min fråga till utan igen. Jag har fått ett embryo tillbaka. Nu har jag blött i precis en veckas tid. Det verkar iofs avta lite men långt ifrån slut . Jag förstår ju att jag har hamnat i ofas med alla er andra nu.

Celavie1, jag läste om den glada nyheten . Stor lycka till med din graviditet. kram

lycka till alla som har fått tillbaka ett embryo nu.

Jag förstår att du har det tufft. Är livrädd för blödningar. Springer på toa och tittar stup i ett. Tack för din omtanke. Har bestämt mig för att glädja mig nu även om det kan bli missfall. Så här långt har jag ju aldrig varit förut. Styrkekramar
  • anki75
    celavie1 skrev 2016-04-24 13:35:00 följande:

Du menar Loppi? Nej du jag vet inte hur det gått för henne. Vi kanske kan söka henne via min gamla tråd och höra?

Ja just det så hette hon ju. Jag försökte kolla där men gav upp efter 25 sidor. Haha
Svar på tråden IVF mars/april