IVF mars/april
250 är nog generellt sett inte en låg dos. Vissa börjar ju på typ 37 Det där har helt att göra med vem man är, vad man har för värden och allt sådant förmodligen. Alla börjar absolut inte på samma dos, utan det kan vara väldigt olika. Men för dig kanske 250 är en ganska låg dos. Precis som den är för mig. För mig händer det ingenting på 250, utan det krävs maxdos för att det ska växa över huvud taget. Det är mycket att ta in och lära sig, men det kommer efterhand. Och du kan alltid fråga här så svarar vi bäst vi kan
Jag har inte börjat spraya än, utan gör det den 20 mars. Där ett tag kvar. Men startade gruppen nu när jag fick min planering
Kanske ska vi göra en liten lista så alla hänger med på vilka som är med och vart vi ligger? Så uppdaterar vi och fyller på efterhand Jag är dålig på det där med att fylla på, men du kanske kan BK1986? Jag börjar:
Regnbågsdröm, 29 år. Långt protokoll. IVF nummer 3. Spraystart synarela 20 mars. Sprutstart menopur 6 april. Planerat plock vecka 16.
Anki75, 40år. Långt protokoll. IVF nr 2. Spraystart synarela 26 feb. Planerat plock v 13