• strongisthenewme

Bidrottninggele? :)

Hej!

Efter en ren käftsmäll nu i januari, fick 3 svagt positiva gravtest från gravidkollen, köpte hem ett cb plus, testa tidigt, som till min stora besvikelse visade helt blankt.. :(

Men det är bara att försöka skaka av sig & försöka igen!

Jag hade tänkt börja ta bidrottninggele efter denna mensen, har läst att det kan öka chansen att bli gravid.

Finns det någon här som har erfarenhet av det? Hur doserade ni det? Morgon eller kväll? Läste någon stans att det verkade bättre under natten? Hur länge ska man ta det? Är här någon som blivit gravid med hjälp av det? :)

Många frågor, men vill gärna läsa era erfarenheter av det. Det är mitt & sambons 5e försök nu i februari, längtar så efter ett fint plus!

• Svar på tråden Bidrottninggele? :)
  • miamarina84
    ensamärstark skrev 2016-02-15 18:46:25 följande:

Vad tråkigt gumman! Min kom ju ett par dagar senare än vanligt. På dag 19. Är på ÄL +4 idag. En evig väntan.

Kör du apiforce även denna cykel? Jag tror jag kommer köra på nästa cykel med

Jag kommer att köra ca tre månader då det kräver ca tre månader för ett ägg att befruktas, så boostar i tre månader nu ;)
  • AnnaElin
    miamarina84 skrev 2016-02-15 21:30:42 följande:

Jag kommer att köra ca tre månader då det kräver ca tre månader för ett ägg att befruktas, så boostar i tre månader nu ;)

Va? Hur menar du att det krävs 3 månader? /:
  • ensamärstark
    miamarina84 skrev 2016-02-15 21:30:42 följande:
    Tre månader för Ett ägg att befruktas? Nu förstod jag inte riktigt
  • ensamärstark

ÄL + 6 idag.. Lite molvärk till o från. Inte jättemycket. MEN det som skiljer från tidigare cykler är att jag har INGA ömma, svullna,knöliga bröst som jag alltid får vid ÄL + 5-6.. Samt brukar jag ha vattniga eller torra flytningar.. Men nu har jag krämiga ganska mycket..

Vi får se :) tänkte prova testa på måndag på ÄL +10 med ett predictor early

• Min tur

Har köpt hem ett 14 pack RFSU äl-test. Börjar testa på lördag för att se om jag ägglossning. Har testat med CB digitala äl-test men aldrig lyckats få en smilegubbe.

Apiforce intas varje kväll i hopp om ett plus snart :)

• Mammamiia10

Äl+7? O haft ont i magen hela eftermiddagen, ont när jag sätter mig till o med.. Jaja bara o vänta o se. Känns som ägglossning...:/

• strongisthenewme

Hur går det för er tjejer? :)

Slänger upp en bild på dagens ÄL test, nu är det nog dags att sluta ta apiforce? :)

• glittersol

Börjar bli orolig att jag inte får någon äl denna månaden!

Äl testerna är jätte svaga än och ska ha äl imon/måndag.

Läste att hyn ska bli bättre men har blivit tvärtom haha!

Bara att vänta ut och se

• glittersol
    strongisthenewme skrev 2016-02-20 11:09:39 följande:

Hur går det för er tjejer? :)

Slänger upp en bild på dagens ÄL test, nu är det nog dags att sluta ta apiforce? :)

Jätte starkt! Sexa på!
  • ensamärstark

Hej! Här går det sakta. Äl+9. Tyckte jag såg svagt på testlagret imorse men är nog inbillning..
    Får vänta ett par dagar till!

Svar på tråden Bidrottninggele? :)