Gravida från Tempar/Fertility Friend
Äntligen halvvägs! :) nu känns det som att nästa milstolpe är att komma under 100-strecket ;)

Äntligen halvvägs! :) nu känns det som att nästa milstolpe är att komma under 100-strecket ;)
De hoppas jag:) min man tycker tiden gått fort.
Igår var det prick 5 månader till BF för mig
Får se om datumet ändras efter rul på tors..
Mår ganska bra överlag, men tror jag börjat få foglossning, på EM/kväll för jag smärta i ryggen, höfterna å ner mot blygdbenet =\
Tack:) hur stor har din mage blivit då?
Så fin bebismage <3
Idag går jag in i v 20. Det känns rätt coot. Från v 13 till nu har det gått jättefort. Och magen har verkligen växt. Nu känns livmodern tydligt när jag ligger på rygg och det är svårt att hitta bekväma sovpositioner. Skönast är att ligga på sidan med en kudde mellan knäna.
Usch nu fick jag en liten blödning igen. Jag överansträngde mig nog igår med allt julfix. Svårt att ta det lugn när julafton är hemma hos oss och vi får massa gäster. Man vill ju att det ska vara städat och fint då.
God jul till er alla! Hoppas ni får en fin julafton. Här fick det bli ändrade planer i sista stund då ett barn i en familj vi skulle fira med har fått vattkoppor. Eftersom jag är osäker om jag har haft det eller ej rekommenderade mig 1177 att inte träffa dem. Blir med andra ord en lugn julafton för oss!
Här kommer en magbild från mig med- vecka 35 <3
God jul alla!
Har en fråga såhär i juletider :P har mått konstant illa sedan några dagar tillbaka och vet inte hur jag ska fixa släktmiddag. Blir som värst på eftermiddagarna och kvällarna. Använder åksjukeband, men blir det varmt kommer de ju synas då jag blir värre med varma tröjor på mig :P äter jag något litet blir jag dålig efter 30 min igen. Ska in på ica sen och se om de har postafen. Hur har ni fixat det värsta illamåendet?
God jul alla! Här lyckades man ramla rätt på magen och handen på asfalten ute med hunden igår så fick besöka både röntgen för handen och gynakuten för att se så allt såg bra ut med bebis. Det gjorde det tack och lov, kom lindrigt undan med stukad handled. Från och med nu ska jag isolera mig själv inomhus inpackad i frigolit för allas säkerhet, haha.