Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Bäbiiiis skrev 2016-12-17 19:34:30 följande:

Det växer snabbt nu. Magen har blivit väldigt spänd och är ivägen om jag böjer mig framåt.

Fina magen
  • happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-12-17 19:34:30 följande:

Det växer snabbt nu. Magen har blivit väldigt spänd och är ivägen om jag böjer mig framåt.

Fina magen
  • happylife
    frestelsen skrev 2016-12-18 13:59:09 följande:

Dagarna kryper på här.. 11+1 och bara längtar till julafton då jag är 12+0!! Sen nupp i mellandagarna som jag hoppas ser bra ut.. ser kub bra ut går vi äntligen ut med graviditeten för utomstående. Familjen vet redan.

Härligt! efter de veckorna rullar de fort jag är snart halvvägs, känns så konstigt!!

Så skönt att kunna få berätta. Vi väntar till efter rul, bara 11 dagar kvar nu
  • happylife
    frestelsen skrev 2016-12-18 14:47:19 följande:

Å redan rul:) gjorde ni kub?

Jaa vi skippade kub denna gång, gick privat o betalade för ett nipt test istället!
  • happylife
    frestelsen skrev 2016-12-18 15:37:39 följande:

Okej, va de tjej eller kille?

Åh är så nervös inför mitt...

Det är en tjej

Förstår det! Men de kommer gå bra
  • happylife
    misslina skrev 2016-12-19 15:24:05 följande:

Jobbat min första dag idag efter 12 veckors sjukskrivning. Känns så himla kul! Även om det bara är 25% denna vecka. Men bättre att inte gå ut för hårt och öka på eftersom om det funkar

Va skoj! Man saknar det sociala när man går hemma!
  • happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-12-19 12:43:28 följande:

Då var man tillbaka på jobbet igen efter en vecka hemma. Det känns skönt att det bara är 4 dagar till julsemestern och att jag ska till bm imorgon. Hoppas på att få höra hjärtat då. Någon som vet om det är svårare att höra hjärtat när moderkakan är i framvägg?

Skönt! Mysigt
  • happylife
    misslina skrev 2016-12-19 20:57:07 följande:

Åh vi fick hem våran vagn igår också :)

Känns så konstigt att det ska ligga en liten än människa där i:)

Åh vad fin!! Jättesnygg! Så konstig tanke som du säger, att där i ska er dotter ligga!

<3 mys!
  • happylife

Vi ska spana på vagnar efter rul som är torsdag om nio dagar.

Är inne på bugaboo donkey men ska provköra lite olika samt testa hur enkelt det är att fälla ihop de olika vagnarna. Köpte en Gravidtidning och i den har dom jämfört barnvagnar, står att bugaboo är lite krånglig att fälla ihop =\ så,ska testa det.

• happylife
    Bäbiiiis skrev 2016-12-20 09:40:00 följande:

Fick inte lyssna på hjärtat idag :( det gör de först i v 25. Men de mätte blodtryck, kollade vikt och hb. Gått upp 3 kg sedan inskrivningen. Ska börja med järntabletter 100 mg varannan dag pga lite låga depåer. Men hb var 120 (stick i fingret) så det var ju ändå bra. Depåerna var 58 men ska vara minst 60. Bt 100/60 (det sa hon var bra)

Trist! Så olika dom gör, jag fick ju lyssna i fredags.. hade exakt samma depåvärde som du, ska börja med extra hjärn nästa v sa bm. Hade ett bra HB värde dock jag med!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend