-
Nej precis känns som om allt e farligt nuförtiden ja tänker att de som är menat blir liksom...sagoskog skrev 2016-02-24 20:01:30 följande:Autism är så himla omdiskuterat nuförtiden. Och vad som orsakar det. Allt från glutamat till vaccin till..pergo? Jag tror inte att man behöver oroa sig så mycket. De flesta teorierna har väldigt låg validitet. Jag kan erkänna att autism är en av de sakerna som oroar mig mest. Men jag skulle inte oroa mig pga pergo. Mina tjejer har inte visat några atism-tendenser än iaf och de är ju snart nio :)
-
Trodde du va 2 dagar före mig, ja tror verkl inte du behöver va orolig, dina symptom ökar ju liksom O du har ju inga spotting lr ngt, blä vi är så besatta... Dessutom så ökar ju dina cb streck.. Ja öppnar oxå de.. Såhär ser dagens ut jämfört med 2-3. De låg känsliga test strecket e ju starkare än kontroll strecket så ja undrar verk va mitt hcg ligger på, detta va 2 timmar hållt kvällskiss...Loppan84 skrev 2016-02-24 20:34:57 följande:
Yay!!! Hurra! Längtar så till du ska göra ul så vi får se hur många det är :)
Är på äl+20 så vi är ju sjukt nära varandra, men tog test igårkväll som visare 2-3 :( Nu vill jag vänta några dagar. Jag vet hur lång tid det tog att öka från 25 till 200 så har räknat ut att dubblingstiden är ca var 40e timme för mig så om det inte har avstannat borde jag nå 2000 sent på torsdag. Haha mvh ingenjörnörden ;)
-
Hej känner inte igen håll men får ont i livmodern ibland när ja nyser mig lr sätter mig upp för fort.. PS längtar till ditt ultraljud oxå... Vilket datum är de. ?Loppan84 skrev 2016-02-24 21:36:51 följande:
Förlåt att jag är så j-a nojig och tjatig men måste råga en sak. Har haft ont i båda sidor idag, som typ håll. Kommer och går men är långt ut på sidorna. Är det något ni känner igen? Plus att det kommer ganska då onda och kraftiga hugg till vänster när jag nyser, snyter mig eller vrider mig.
Detta kom imorse och har kommit och gått under dagen, inte haft det innan.
Förresten i England görs kub till alla. -
Ja sa fel är på äl 20 idag O du är på äl 22.. Vilken veckodag testade du pos? Ja minns att du åkte nånstans me din man... Ja testade på en tisdag... Ja minns typ att ja fick skitmkt hopp när du testat... O de va de som fick mig O våga på bim-3.. Ja vet inte om du kände såhär men ja kände typ total glädje O lycka denna gång fast förra ggn kändes de som om ngt ej va rätt..Loppan84 skrev 2016-02-25 06:23:36 följande:
Ja var två dagar innan dig på bin men tydligen bara 1 dag på äl så du har väl en dag längre lutealfas än mig. Jag har 13 dagar, har du 14?
Hade äl 3 feb.
Har ul på tisdag (1 mars), känns lite tidigt med 6+2 men enligt bm så brukar de flesta kunna se hjärtslag då...
Åh 1 mars.. Shit det är ju på tisdag!!!!! Gud va coolt... Exact vilken Dag börjar hjärtat slå? Vilken dag på veckan går du i en ny vecka? Känner mig jätte förvirrad för på tisdag är jag v 5+4 hur kan du då vara 6+2? Råknar du från mf eller äl? Ja råknar från äl då ägget släppte dag 24-25 för Mig -
Ni som hade äl senare i cykeln tex sagoskog... Ställer de till mkt problem när man går till barnmorskan ? För de verkar ju inte fatta när man säger att man intr har ägglossning på dag 14...
-
Aa precis, Gud va spännande.. Är du nervös? Tex om man är i vecka 5+3 O ngn frågar vilken vecka man är i säger man 6 då?Loppan84 skrev 2016-02-25 07:45:17 följande:
Fre 12:e, äl+9.
Hjärtat börjar slå 21-22 dagar efter befruktning - det verkar stämma för det är enda jag har hittat. Det är igår eller imorgon för mig. Men på nätet läser jag olika uppgifter när man kan se det - verkar bero på maskin etc men får väl lita på min bm att de då har en bra maskin eftersom hon menar att 6+1 inte är för tidigt.
Jag har bara kollat i appen där står det 5+4 (stämmer med sista mensen) men när jag räknar från äl är det ju 3+1 (22 dagar) idag. Beror ju lite på lutealfas
Har du varit inne på countdowntopregnancy ja skrev in ditt äl datum där O fick fram detta... Men vet inte om de stämmer för de ju stämmer inte me att hjärtat slår dag 21-22.. -
De kommer bli bra... Ja är säker på att du kommer få 3+ imorn...Loppan84 skrev 2016-02-25 09:29:50 följande:
Intressant! Står ju olika överallt, men bf blir alltid samma. Men fick också positivt test den 12e vilket är 5 dagar tidigare än den listan så de har säkert lagt på lite marginal.
Ja är nervös så om jag inte får 3+ imorgon så flyttar jag fram ul en vecka tror jag.
Ja vid 5+3 säger du vecka 6.
Har du äl flytningar? Ja har haft genomskinliga trådiga flytningar typ sen äl O fortf nu.... -
Fan har redan skrivit på blanketten att sista mensen var 13 jan, men ja har ju tidigt ul som förmodligen blir innan första besöket där kommer de ju stå hur stor bebisen e hjälper de?Symetrical skrev 2016-02-25 13:19:20 följande:Svar JA! De är i alla fall här i Sverige sjukt rigida med det, så jag modifierade sista mensen till 14 dagar innan äl och sa att jag har en 28 dagarscykel (vilket ju inte alls stämde! ). Lika bra, så slipper man bråka med dem!
-
Hmm ok de är stor skillnad ja hade äl på dag 24 så är mkt senare än dag 14. Varför är dem så cp...Symetrical skrev 2016-02-25 13:32:42 följande:Oftast gör det det. Då kan man säga att man redan blivit daterad. Eller också tar du dateringen och modifierar sista mensen till det och helt enkelt säger till din bm att du var gravidsnurrig sist du svarade på sista mensens första dag. Typ att den var beräknad då, men inte kom förrän 4 dagar senare, eller när det nu blir. Vilken dag hade du äl på?
-
Åh ja visste de :) kan du inte öppna de O visa bild på linjerna oxå? Är inte positiva test så roliga????Loppan84 skrev 2016-02-25 15:44:53 följande:
Kunde inte hålla mig! Yes :) Det vs en timme från jag kissade sist. Gud vad skönt. Och då stämde min uträkning också baserat på hurlång tid det tog att gå från 25 till 200 - mitt hcg dubblas ca var 40e timme :)