-
Ja vägde mig imorse.. har gått upp totalt 14.8... så väldigt lika :)! Precis som allt annat!!! Haha O juste i England är fullgången 40+0... enligt äl O bim har jag bf 28 okt... men blev flyttad på kub och rul till 25...Loppan84 skrev 2016-10-20 07:32:28 följande:Men gick du upp mycket distans veckorna? Står i min app att då ska vikten stagnera eller man ska tom gå Bern - istället går jag upp 2 kg på en vecka. Blir orolig och får väldigt stor lust att göra ett tul :-O
-
Vill bara dela med mig av min historia då jag oxå har pco, vi började försöka okt 2013 O ja hade egen äl men vissa ggr hoppa den över... juli 2015 fick jag börja med metformin... och okt 2015 plussa ja första gången... fick tidigt MF i v 4+4... nov kom äl 18 dagar efter blödningen men fick mens redan 10 dagar efter äl... tog ett progestron blodprov den cykeln O de visade sig att ja hade lågt progesteron... dec kom varken äl eller mens.. januari 2016 började ja provera O tog sen Pergo dag 3-7... gick på ul som jag fick betala ca 600 för på dag 15 O hade inga mogna blåsor... Gud vad bröt ihop... ca 10 dagar senare hade ja ont O äl flytningar så tog test som va pos... 11 dagar senare plussa jag O nu har jag bf om 5 dagar!!!hoppitossa skrev 2016-10-20 17:47:10 följande:
Jag är väldigt tacksam för era fina ord och att ni delar med er av både mot- och medgångar. Vi ska ta oss igenom morgondagen tillsammans mina fina make och jag och sedan försöka fokusera på något kul/bra under de veckor vi bara väntar ut tiden. Jag hoppas jag kan hoppa in här med er om inte allt för lång tid igen.
Stort lycka till till er som har förlossningen precis runt hörnet och er som har lite längre kvar av denna underbara resa.
Ge inte upp O låt dig sjölv vara ledsen men snart kommer du vara tillbaka här <3.
Juste den cykeln jag plussa tog jag lutinus progestron från äl+3 till v 12... -
Nu är de på gång.. har haft värkar i 3 timmar... ca var 6-7 min väntar på att de ska bli regelbundna var 5 minut... ska då åka in
-
Blev hemskickad är bara i latensfssen.... har dock så sjukt jävla ont O har inte fått ngn sömn allsv
-
Våran kille föddes kl 1745.., 2700 gram vi mår bra fy faaaaan va ont O ingen smärtlindring bara lustgas
-
Kan inte sluta titta på han
Ja kan inte kissa O amning e svårt så ska stanna en natt
Har lagt bilder på Fb -
Åh va ja längtar tills era bebisar föds... jobbig natt på sjukhus... hela tiden gråt från andras bebisar O typ noll sömn.. längtar hem.. har kissat O han suger lite böttte nu...
-
Har inte sovit mer än 3 timmar sen torsdag natt vill så gärna berätta mer O lägga in förlossning berättelse men känner mig så jävla slut... idag kom mjölken igång så hoppas på mer sömn... ammade hela lördag natt söndag dag O söndag natt.... Han ville inte sluta gråta om han inte fick bröstet idag har han hållt sig 2 timmar... han vägde 2700 gram så en liten kille... har du instagram eller ngt så kan ja skicka bild ni kan pma dej vad jag heter därLoppan84 skrev 2016-10-24 15:36:43 följande:
Eagle Hur går det för er? Lägg gärna in en liten miniuoodatering hur ni har det när du orkar <3
-
Mår skit får noll sömn..,, han vill ammas varje timme O ja kan inte stänga av mentalt O sova när han sover o han tar ej flaska just nu vill jag dö... skulle gå igenom 10 förlossningar hellre än detta
-
Är så trött på att ligga i sängen dagtid när mamma / mannen passar bebisen... ligga O försöka somna O kan inte somna skapar sååå mkt ångest... samtidigt orkar jsg inte vara uppe O göra ngt när jag e sååå trött... ingen kraft i kroppen O känns som hjärnan är full med bomull.... dagarna blir nätter som blir dagar.. Han e 8 dagar idag.. i och med att jag inte spenderar mkt tid me han förutom amning och blöjbyte så känns de intr heller som vi knutit an... tycker inte heller amningen e mysig.... snälla hjälp...
-
Hoppas alla mår bra... imorn ska jag orka skriva här <3
-
Är inne o läser här men har mått så dåligt att jag inte orkat skriva...
Har haft ångest nere allt är en dimma lite svårt med anknytning till bebis.... har oxå varit riktigt dåligt mellan min man och mamma o hon åker imorn...
Min man tror att jag känner som jag gör för mamma tagit över en stor del av bebis typ matat han mkt ger flaska alltid säger till mig vad ja ska Göra etc byter om på bebis...
Jag vet inte... läkaren skrev ut antidepressiva men jag försöker hålla ut....
H -
Min mamma åkte igår O de såååå skönt!!! Ibland undrar jag om hon är orsaken till mitt mående.... hon stressade så mycket här tog över hela huset och bebisen... bestämde va han skulle ha på sig, höll koll på hans mat tider ville att han skulle sova me henne, höll honom konstant och tog han alltid när han grät.... tog verkl ifrån mig mamma rollen... har nu så svårt att Bond me honom.. känner mig fort nere.. ska träffa en homopat imorn....
Är detta normalt? Är konstant yr, känner mig konstant som om jag sitter på världens snabbaste karusell..... hatar de... O pga de orkar ja inte gå ut eller träffa någon.. jag sover nu mellan natt mål... han vaknar var 3 timme... -
Åh grattis :) jag minns dej från tempar tråden.. gjorde ni ngt annorlunda?pugsnotdrugs skrev 2017-06-22 05:58:25 följande:
Åker till New York inatt men verkar som att jag får skippa ölprovningen! Nu är det bara glädje och rädsla!
-
Åh va skönt att du äntligen fick leteozol... jag testade 3 kurer men plussa inte blev sen gravid med pergo på första försöket...pugsnotdrugs skrev 2017-06-23 02:26:54 följande:Tack! Minns dig med:) har undrat hur det gått för dig?
Och er andra också? Hej de flesta av er "gamla" barn nu?
Det jag gjorde annorlunda var att det var 3e månaden med letrozol och vi hade hur mkt sex som helst, trodde jag skulle avlida! :P
Min son fyllde 8 mån i onsdags.... vi mår bra hade en förlossnings depression men börjar må bättte...
Va starka streck du fått nu :) försök O inte tänka pp MF O försök kanske boka in ett tidigt ul för O se hjärtslag så kan du vara mindre orolig. Hoppas du har en bra resa