Loppan84 skrev 2016-02-23 08:29:37 följande:
Gulligt eagle! Nej jag har berättar för en del tjejkompisar och kollegor men inte nån i familjen. Orkar inte maset från dem riktigt ännu, speciellt min mamma som inte har några barnbarn än och har haft tjajrkampanj i 2 år redan ;) Så är inte så mkt för att jag är rädd för missfall men mest fö att jag bara vill ha lite tid när det bara handlar om oss två (kompisar är ju inte riktigt lika krävande).
Ringde förresten bm idag för att boka om ul då det kändes lite tidigt i 6+2 att kunna se hjärtslag men hon sa att man brukar kunna se då så hon tyckte inte jag skulle boka om. Vad tänker ni andra om det? Går ju privat så är inte superbilligt...
Är de inte svårt O hålla sig? Ja minns Att du skrev de här förrut men glömt, skulle ni ev flytta tillbaka till Stockholm? Min man kommer aldrig vilja flytta, då hans familj bor här. Dagis är så jäkla dyrt här. Typ 10 tusen i månaden O de är typ va ja får ut efter skatt....
Kollade på mamma ledighet penning, kommer få 90% av min lön första 6 v sedan statuory maternity i resterande v vilket är £139 i veckan.
De säger ju att hjärtat börjar slå i v 6 men ja skulle hellre vänta en vecka till för du vet ju inte 100% när implantation etc skedde.
Ja ska oxå boka privat för 99 pund i vecka 7+1, en lördag 12 mars. De gör ultraljud i kiddicare... Om allt är bra kan man ju gå runt lite där efteråt O titta på grejer :)