Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan84 skrev 2016-07-09 21:19:45 följande:

Tog nya bilder nu 24+3, första på 2 veckor. Herregud magen är som ett klot - inte så smal som dig Symetrical men syns väl inte så väl bakifrån? Tror du också har en pojke hehe Lite skrockfull får man väl va ;)

Fin mage :)

Kolla va lika vi är :)
  • eagle87

Han har knappt rört sig idag, blir så orolig... När ska man ringa mvc? Kände han svagt på morgonen vid 9... Normallt sett känner jag honom nästan hela dagen...

• eagle87

Tack för all svar, vet inte va ja skulle göra utan denna grupp... Har kännt han lite mer nu under kvällen inte lika mkt som vanligt men har iaf kännt ett par ggr,.. Hoppas han är sig själv imorn igen <3

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-07-12 08:53:32 följande:

Hur går det gumman? Händer det nått?

Ja kände han lite igår kväll, men nu inget igen... Har ringt till barnmorska O fått en tid idag halv 4...
  • eagle87

Hej, hon lyssnade på hjärtat med en doppler och allt verka bra hon hörde O kände rörelser så han ligger nog bara konstigt O högre hehe

• eagle87
    happylife skrev 2016-07-12 16:12:04 följande:
    HAHA alltså NEJ inte tvillingar igen! Min läkare sa åt mig att säga åt ägget att inte dela på sig denna gång
    Tack nu är vi i samma gravid tråd igen ändå du har lite försprång bara
    Åh va kul grattis :) Gud va skönt att de tog sig så fort. Nu är de eran tur
  • eagle87
    happylife skrev 2016-07-12 18:03:10 följande:
    Tack! Ja verkligen skönt. Så nervös nu bara för att de inte ska öka =\ förälder slappna av =P

Skönt att de gick bra hos BM <3 vilken v är du i?
    Jag är i v 25... Vi har en Facebook grupp om du vill vara med...
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-07-12 21:00:53 följande:

Gud vad skönt <3

Vart känner du bebis nu? Ja har kännt han lite på kvällen va på yoga, känner typ högt O långt ut på sidan...nästan i midjan... Ibland mitt på magen.. Tidigare har han vart långt nedanför naveln...
  • eagle87
    201405 skrev 2016-07-12 21:50:52 följande:

Hej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg att jag skrev här i mars. Fick ju mf då efter bara 6 dagar ;) Men nu har jag äntligen plussat igen, eller för snart en vecka sedan! Hoppas allt är bra med er och bäbisarna i alla fall!

vet att ni är många här som haft mf innan era graviditeter nu så tänkte höra lite hur ni upplevde symptomen o så?

Sist plussade jag bim+1 och så tog jag ett nytt en 4 dagar senare ca för att se att det blivit starkare vilket det inte hade utan det hade blivit svagare och sen började jag ju blöda 1-2 dagar senare.

Denna gången har jag testat bim, bim+2 och nu idag bim+5 och strecket idag är starkare än kontrollstrecket. Jag känner ju spontant att det bådar gott! Har mycket mer symptom med, så jäkla ont i brösten att jag knäcker mig snart

Men fick ni starkare plus med de graviditeter som inte slutade i mf eller har ni upplevt plussen lika starka?

Vill så gärna att det ska gå vägen denna gången! har iallafall fått tid till ul den 5/8, kommer vara i v 8+0 då om allt går vägen. Längtar så!

Hej grattis va kul:) med mitt mf fick jag gravid 1-2 O svagt pluss på cb på äl+18....

Med denna graviditet fick jag 2-3 på cb digital på äl+12 O väldigt starka pluss.... Symptom va typ samma... Fick en blödning denna graviditet i v 6 men allt va ok och jag är i v 25 nu :)
  • eagle87
    happylife skrev 2016-07-13 11:15:17 följande:
    Hmm. Jättesvårt att se! Men vet också med mitt tidiga PE att strecket var svårt att få med på bild eftersom att det var så smalt! Hur länge höll du dig?
    Svårt att se irl också =\

Ca 4 timmar ...[/quote]Så konstigt de va så tydligt igår... Till O me ja såg O jag är en sån som aldrig ser...
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend