201405 skrev 2016-07-12 21:50:52 följande:
Hej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg att jag skrev här i mars. Fick ju mf då efter bara 6 dagar ;) Men nu har jag äntligen plussat igen, eller för snart en vecka sedan! Hoppas allt är bra med er och bäbisarna i alla fall!
vet att ni är många här som haft mf innan era graviditeter nu så tänkte höra lite hur ni upplevde symptomen o så?
Sist plussade jag bim+1 och så tog jag ett nytt en 4 dagar senare ca för att se att det blivit starkare vilket det inte hade utan det hade blivit svagare och sen började jag ju blöda 1-2 dagar senare.
Denna gången har jag testat bim, bim+2 och nu idag bim+5 och strecket idag är starkare än kontrollstrecket. Jag känner ju spontant att det bådar gott! Har mycket mer symptom med, så jäkla ont i brösten att jag knäcker mig snart
Men fick ni starkare plus med de graviditeter som inte slutade i mf eller har ni upplevt plussen lika starka?
Vill så gärna att det ska gå vägen denna gången! har iallafall fått tid till ul den 5/8, kommer vara i v 8+0 då om allt går vägen. Längtar så!
Hej grattis va kul:) med mitt mf fick jag gravid 1-2 O svagt pluss på cb på äl+18....
Med denna graviditet fick jag 2-3 på cb digital på äl+12 O väldigt starka pluss.... Symptom va typ samma... Fick en blödning denna graviditet i v 6 men allt va ok och jag är i v 25 nu :)