Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan tycker du e fin i bikini :) vi kom hem från Marocko idag, ja körde på bikini linne O trosor osen en sån bikini som överdel O underdel sitter ihop med lite tyg som går över magen... Jag har ungefär lika stor mage som dej.. Känner mig så stor... Har du vägt dej ngt? Ja har gått upp 4 kg...

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-06-03 19:30:20 följande:

Jag har också gått upp exakt 4 kg. Är 162 cm lång, du då? Alla 4 kg har dock satt sig på magen - rumpa, lår, ben, bröst och ansikte är helt som innan så det är väl därför magen är så stor trots att viktökningen är helt innanför normalen.

Jag är 166.. Vägde 73 innan... Ja känner mig såååå stor men ja de mesta är på magen.. Har ätit mkt mer O mer onyttigt än vad jag brukar :)

Morocco va härligt. Flyget va jobbigt pga foglossning etc... Hotellet va fint men poolen va iskall!!!!! Så bada bara lite i havet.. Brände mig även rejält för första gången i mitt liv.

Ska ni åka nånstans?
  • eagle87

Såååå nervös inför rul imorn.. De absolut viktigast är såklart frisk bebis men önskar såååå gärna en pojke

• eagle87

Svarar alla på en gång, har en syster son som jag älskar såååå mycket O har bara alltid föreställt mig en pojke, sen vi börjat försöka, har alltid köpt typ mer pojkiga plagg etc... Vill så gärna att om jag får en dotter i framtiden att hon ska ha en storebror då de va ngt jag själv saknade väldigt mycket....

• eagle87

Loppan såg ditt inlägg i tempar lol, kl 9 har vi tid... Kan du inte skaffa Facebook för våran skull???!!!! :)))))) <3

• eagle87
    Sajocawa skrev 2016-06-07 06:39:31 följande:
    Men stackare! Det kommer gå så bra! Vilken tid ska du dit? :)
    9 engelsk tid så om 2 timmar... Tack :))
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-06-07 20:04:28 följande:

Haha ja det blir en lång dag, tänkte precis innan att drt va skönt att Eagle hade tid direkt på morgonen när hon va så nervös ;)

Men det kommer gå bra, är ju som sagt bara rutin och är ju verkligen minimal risk att det skulle va nått konstigt. Ska ni kolla kön?

Precis, jag räknade timmar där innan... Är verkl nöjd med vårt rul. Underbar sonograf, fick testa 4d, o hon tog verkligen sin tid...
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-06-08 19:54:41 följande:

Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.

Åh va härligt grattis :)))) min låg oxå O sov som en boll med fötterna i ansiktet sen vakna han haha
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend