Gravida från Tempar/Fertility Friend
Glömde bild
Glömde bild
Fina du! Vilar väldigt lik storlek nu ser det ut som!
Men har rul på torsdag om en vecka - då är det ju typ 2 veckor mellan våra rul. Kan det stämma när i har bf typ samma dag :-/
Vad konstigt alltså. Har ju haft en del smärtor i ligament, höfter och också hugg i livmodern/magen sista dagarna. Känts som mycket har hänt i magen sista veckan, kanske att livmodern växt eller flyttat på dig? Men det konstiga är att magen ser mindre ut (står ut mindre iaf) och är mjukare. Är det nån annan som varit med om det? Är i vecka 18, hittar ingen info om att livmodern flyttar sig då men enda förklaringen jag kommer på är att den lagt sig annorlunda och nu inte står ut lika mycket....
Tar gärna emot tips om kudde också om nån köpt det förrut som jag skrev om ovan.
Vad hette den? Bor i en liten stad ju så måste nog köpa på nätet och svårt att veta vilka som är bra då...
Är de någon här som skulle vara intresserad av en träff i Stockholm i mitten på juli? Vilka bor i Sthlm?
Åh va kul att så många är i Sthlm i juli... Jag tror jag e där mellan 10-16 juli... Någon Som har förslag på datum?
En dum fråga kanske. Men när man är på rul kollar de bara barnet eller är det en en kontroll av mamman också? Tar de värden och sånt? Känner mig så trött och undrar om järnvärdet börjat sjunka kanske... Skulle också vilja kolla känningarna för foglossning och om det är läge att träffa en sjukgymnast. Men vet inte om rul är riktig tidpunkt att ta upp dessa grejer eller jag ska boka en egen tid för det?