Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ni som har barn O ammat är de värt att köpa en pump??
Ni som har barn O ammat är de värt att köpa en pump??
Jag har mitt besök på fredag... Här görs de i v 25,har inte träffat bm sen v 16, och rul var v 20 :)
Samma som här då. Rul v 18, sen nästa 25. Därefter lite tätare besök. Har man nått speciellt att kolla är det ju bara att komma tidigare antar jag, men det hade ju inte jag :)
Hej, hade barnmorske besök idag, allt var bra... De jag tycker är så dåligt här är att ens partner ej får stanna över natten på förlossning och de finns bara 4 egna rum!!!! Nu funderar vi verkligen på att föda hemma
Men oj, kan man välja det? Får man bedövning och sånt då också?
Vad skönt att allt var bra med dig och lilleman <3
Åh det förstår jag vännen <3
Men hur fungerar detta i praktiken - jag menar om förlossningen pågår sent på kvällen eller på natten ska pappan åka med en gång när bebisen är ute? Det låter hemskt isåfall :(
Nej det är faktiskt helt olika, men tryggt att det ändå ligger inne på sjukhusområdet så både läkare och mediciner är nära till hands om det skulle bli helt jävligt ;) På vanliga BB bor man bara en natt om allt är som det ska men på ABC (som är den naturliga) har du ditt eget rum med badkar och allt i 3 nätter och får Amningshjälp och allt sånt. Tycker det lät så skönt att veta att man har möjlighet att stanna där men såklart om man vill hem är det ju bara att åka :)
Ja planen är vattenfödsel.
Jag tror verkligen symetrical väntar en liten flicka :)