• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84

Ok så med normal lutealfas så är det inget jag behöver tänka på trots ett tidigt mf? När jag fick mf sa se inget om progestoron, osäker på om de ens tog prov på det...

Symetrical skrev 2016-02-21 14:47:25 följande:

Japp, fick progesteron utskrivet av gyn, eftersom jag bara hade typ 7 dagars lutealfas. . <3

eagle87 skrev 2016-02-21 13:31:36 följande:

Efter mitt missfall läste ja på mkt att de kan bero på progestron att man ej producerar tillräckligt..

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-02-21 14:58:36 följande:

Ok så med normal lutealfas så är det inget jag behöver tänka på trots ett tidigt mf? När jag fick mf sa se inget om progestoron, osäker på om de ens tog prov på det...

eagle87 skrev 2016-02-21 13:31:36 följande:

Efter mitt missfall läste ja på mkt att de kan bero på progestron att man ej producerar tillräckligt..

Nej tror verkligen inte de <3
  • GästenT
    capy skrev 2016-02-21 15:32:01 följande:

Jag har BF 4 juli

Åh vilka fina bilder!! :) mysigt!! 4 juli känns ju som imorgon!! :O :P
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-02-21 15:08:58 följande:

Jag har inte 100% koll hur långt gångna alla är här, kan ni inte kasta ut era bf? :)

Bf 24/8.
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-02-21 15:58:36 följande:

Säkerligen inte! Är ju så vanligt med tidiga MF och beror allra oftast på att det är något fel på ägget. Att det inte delat sig som det ska eller dylikt.
  • Loppan84

Idag har jag haft ett jävla humör minst sagt. Vad frustrerande det är att verkligen känna ilskan koka i en helt utan anledning haha. Blev så förbannad när jag skulle föna håret för att hårfönen var svår att hålla så jag ville kasta ut den genom fönstret och skrika. Hoppas detta inte håller i sig, kan ju aldrig va bra att ha sånt humör ;) innan har jag medt känt mig emotionell och pendlat mellan lättrörd och lycklig men nu kommer alltså en stor dos humörsvängningar.

Nån annan som fått detta i slutet av v5/början v6 och hur länge höll det isåfall i sig?

• eagle87
    GästenT skrev 2016-02-21 14:08:58 följande:

Jag har inte 100% koll hur långt gångna alla är här, kan ni inte kasta ut era bf? :)

Bf 28/10
  • eagle87

Gaah irriterad på min man ikväll, vi prata om namn möbler etc ja vet de väldiiiiiigt tidigt men han bara vill ha allt samma som systers son, han säger till O me att syster sonens namn e hans favoritnamn.. O han önskar de inte var taget... Vi har även en tradition i vår kultur där blivande mamman ska kolla på en bebis bild i 9 månader O hennes barn typ får liknande personlighet som bilden.. Iaf han ville att ja skulle ändra bild på mobilen till syster sonen!!!

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend