Gravida från Tempar/Fertility Friend
Vad mysigt att börja boa, gillar naturens egna finurliga sätt att förbereda sig på vad som komma skall.
Hej på er det är så lugnt här i tråden! hur mår alla?
Idag har vi varit på en två timmars kurs "när barnet kommit", de pratades amning, sömn etc, tyckte den va bra! Imorgon ska vi på 2.5 h förlossningskurs. Blir mer och mer verkligt nu. Gick idag in i v 34, var hos bm och lilla bebisen har äntligen vänt sig rätt! Jätteskönt.
Allt ser bra ut so far <3 har börjat få rätt mycke Molvärk o sammandragningar nu, lite obehagligt! Men hör till.. =P
Vecka 11 nu alltså, när gör du nästa ul? Kan inte vara långt kvar.
Kul med inskrivning och att du snart avklarat 12 veckor
Hur går det för er Columbus o happylife? Fler förvärkar och slemproppsflytningar?
Hur är det med er andra? Vilka veckor är ni i nu? Några nya ultraljud på gång?
Hejsan!
Hoppar in lite här efter att ha plussat svaaagt på Äl +10. Idag på Äl +13 fick jag Gravid 1-2 på CB digital. BF ca 21/1 men bebis kommer (om allt går bra) att komma någon vecka tidigare pga snitt.
Är det någon mer här som nyligen blivit gravida? Eller har alla kommit en bit på väg?
Har varit aktiv i FF tråden sedan 2014 när vi planerade 2:a barnet. Nu är jag alltså gravid igen efter ett års försök.
Mår bra än så länge, är ju bara i v 5 men jag har ont i ryggen, typ svanken, och brösten känns lite som att de har växt och ibland har jag nästan samma känsla som när mjölken rinner till.
Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera rädslan och oron att något ska gå fel. Dras med känslan "varför skulle vi förtjäna/få en frisk graviditet?". Ju närmare rul vi kommer desto värre blir känslan, imorgon är det 3 veckor kvar. Tips?