Inlägg från: hoppitossa |Visa alla inlägg
  • hoppitossa

Gravida från Tempar/Fertility Friend

columbus skrev 2016-10-20 06:26:21 följande:

Jättestort lycka till idag hoppitossa! Hoppas tiden går fort fram till 14 och att du får se ditt lilla pyre med hjärta slå. Håller alla tummar och tår för dig! 

Tack vännen! Den kommer nog gå, vi ska på inskrivning först, ska bli spännande. När jag väl kom hem från jobbet igår kändes de bättre, har väldigt nära till känslorna sedan några veckor tillbaka. :)
  • hoppitossa
    Symetrical skrev 2016-10-20 09:39:22 följande:
    Lycka till idag, kära kollega! Att du har nära till känslorna bådar ju gott i sig!
    Tack! Några timmar kvar nu. Ja du, mellan besöken hinner tårarna spruta ganska ordentligt. 
    eagle87 skrev 2016-10-20 09:48:06 följande:
    Lycka till idag!!! Är säker på att ni kommer få se en mini med litet hjärta
    Tack!

• hoppitossa

Nu har vi varit inskrivning hos mvc. Fick en bm som verkar toppen! Lagom blandning på kliniker och kramgo. Hon gick inte stenhårt på sin snurra utan tog i beräkning det vi redan vet, att jag blev tillbakaflyttad en vecka så vi får rul i början av jaunari istället för december. 
    Blodtryck, gluskos, Hb såg bra ut. Hon är inte oroad över flytningarna som varit. 

Nu är det 2,5 timme till vul! 

• hoppitossa
    Loppan84 skrev 2016-10-20 14:49:56 följande:

Åh nej så otroligt tråkigt . Är de helt säkra? Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag tänker på dig <3

Stor kram.

Ja, både hinnsäck och "foster" har inte växt en enda mm på 2.5 vecka.

Tack.<3
  • hoppitossa
    misslina skrev 2016-10-20 15:02:53 följande:
    Åh nej! Beklagar.... Så otroligt tråkigt :(
    Bäbiiiis skrev 2016-10-20 15:03:29 följande:
    Usch vad tråkigt! Jag beklagar verkligen. Jag har själv haft 2 ma så vet hur tugnt det är att få det beskedet.

Det är ju tyvärr så vanligt även om det ofta inte pratas så mycket om det.

Vi får hoppas att allt kommer ut nu så snabbt och smidigt som möjligt och att ni kan försöka igen så snart ni är redo.

Om det kan vara någon tröst så kommer ju den dagen då ni får ert barn och då kommer ni vara sååå glada att ni fått just den pojken eller flickan. Men denna gången var det inte meant to be. <3
    Hur lång tid tog det för allt komma ut? Lång tid innan ni ni blev gravida igen?
    Sagan12345 skrev 2016-10-20 15:29:37 följande:
    Fy fasen vad trist att höra, beklagar verkligen :(

Fick precis som dig vid mina MA men mina bruna flytningar ökade..

Förstår att allt känns förjävligt just nu :(
    happylife skrev 2016-10-20 15:33:07 följande:
    Men nej!! J*vla skit! Lider så med dig! Beklagar verkligen <3
    columbus skrev 2016-10-20 15:43:10 följande:
    Nej nej nej nej :( fy fan vad orättvist. Åh vet inte vad jag ska säga till dig, förstår att ingenting alls kommer hjälpa. Blir så himla ledsen för din skull :( <3
     Tack allihopa. <3 Känner mig så lurad av kroppen, alla symtom på graviditet har ökat men inget har växt på 2 veckor. Känner mig så skyldig, maken är så ledsen.  Och vi som var på inskrivning imorse. Det är ju "bara ett vanligt missfall" men för varje person/par som behöver genomlida det är det ju supersvårt. Jag har ju inte börjat blöda "på riktigt" så imorgon kl 8 ska jag till sjukhuset för att få cytotec och sedan vara där hela dagen för att avsluta det hela.. Och eftersom jag inte har egen äl blir det Provera om ca 4 veckor och sedan äl-stimulerande direkt. 

• hoppitossa
    GästenT skrev 2016-10-20 16:12:39 följande:
    Men Gud va hemskt!! Beklagar verkligen. Kan nog inte ens föreställa mig vilken sorg ni går igenom och vet inte alls vad jag ska säga mer än att jag är otroligt ledsen för eran skull. :( <3
    Tack <3
  • hoppitossa
    Symetrical skrev 2016-10-20 16:17:06 följande:
    Fans jävla skit och alla andra synonymer. Been there. Lider så med dig. :'(
    Tack. Gråter
  • hoppitossa
    Loppan84 skrev 2016-10-20 16:27:58 följande:
    Fy tusan. Vill bara säga att de bebisar jag och eagle har i magen nu fick vi första cykeln efter tidigt MF. Fostret dig tidigt i vecka 6. Så det kan ligga mycket i att man är väldigt fertil direkt efter MF för kroppen är redan redo liksom. Vi håller tummarna för snabb återhämtning också för dig <3
    Skönt att höra att det kan gå bra tillslut. Vårt dog i v.5/6 också. Hoppas allt kommer ut som det ska så vi får försöka snart igen. <3
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend