Gravida från Tempar/Fertility Friend
Men! Efter skrapningen och jag hade läkt färdigt så tog det för oss på tredje försöket! Så det gick fort att bli gravid igen!
Skickar styrkekramar till dig!
Hoppitossa, vi förlorade våra tvillingar i vecka 16-17. Det tog tre försök sen var Vi gravida igen, med detta barn. Det var ert avbrytande, men de hör inte till saken,
Hade ni försökt länge innan du blev gravid nu?
Hoppas du snart är gravid igen för jag vet hur jobbigt det är att vänta, speciellt efter att man varit gravid <3
Jag är väldigt tacksam för era fina ord och att ni delar med er av både mot- och medgångar. Vi ska ta oss igenom morgondagen tillsammans mina fina make och jag och sedan försöka fokusera på något kul/bra under de veckor vi bara väntar ut tiden. Jag hoppas jag kan hoppa in här med er om inte allt för lång tid igen.
Stort lycka till till er som har förlossningen precis runt hörnet och er som har lite längre kvar av denna underbara resa.
Kunde inte hålla mig ifrån som jag hade tänkt.. Stort säga grattis Eagle!
Just hemkommen efter 1,5 dygn på kvinnokliniken. Cytotec fungerade inte nå vidare på mig så efter 24 h och 4 doser, nästan 0 blödning visade det sig att hinnsäcken inte ens "kollapsat" och all slemhinna var kvar så idag vid lunch blev jag skrapad. Nu är det 4 veckor tills vi börjar med stimulering igen.
Hej på er!
Vet inte om ni minns mig, men ger det ett försök. Hoppas alla mår bra!
Jag har äntligen plussat igen (imorse ) efter vårt MA i oktober. Är såklart orolig så har en fundering jag hoppas ni kan hjälpa mig med.
DPO 13 idag, lutealfas 14. Det säkraste tidiga tecknet på graviditet för mig är uteblivna spottings, det har jag inga nu. Spottings kan ju bero på lågt progesteron vad jag minns, kan lågt progesteron ge LÄTT klåda i slemhinnorna men typ på blygdläpparna?
Stort grattis till er båda ochans välkomna hit.
Jag minns dig absolut hoppitossa. Skönt att det inte tog alltför lång tid att plussa igen. Ingen aning om klådan tyvärr.
Smyger mig in här hos er då jag faktiskt plussade i morse!! Känns helt overkligt, jag och sambon är i chock :)