Gravida från Tempar/Fertility Friend
Usch då! Hur mår du nu? :( <3
Usch då! Hur mår du nu? :( <3
Vi har berättat för våra familjer nu :).
Känns skönt att ha berättat, ifall något skulle hända. Min mamma blev chockad men glad, svärmor och svärfar jublade högt och min syster och sambons syskon blev också glada :)
Jag är utskriven, skönt!
De fann inget fel på varken mina lungor eller mitt hjärta, så skönt!
Räknas som normala extraslag pga graviditet. Kommer följas upp nästa v och veckan efter med långtids EKG bla, känns bra att dom har koll!
Fick 2 v sjukskrivning så de blir vila så får vi se hur jag gör de sista 3 v innan jag skulle gå på ledighet...har akupunktur nästa v och hoppas de ska hjälpa mot foglossningen!
Vad skönt att du är lite lugnare <3 hoppas att lungsvaren är bra. Stor kram! <3
Åh vad skönt! Bra att de följer upp noga
:)
Skönt! Vila på nu och va rädd om hjärtat
Skönt att få komma hem och bra att det inte visade någonting konstigt! Håll oss uppdaterade om akupunkturen, funderar på om jag ska försöka testa det också! :)
Hej fina ni! Kikar in och kollar till er då och då. Sååå kul att följa er. Ni måste hojta till om ni vill vara med i vår hemliga Facebook-grupp.
Skrev till dig nu :) kommer få lägga till dig som vän för att kunna lägga in dig i gruppen :P
Har alla andra gått med i fb-gruppen nu? Hoppas ni stannar kvar här också.
Jag har sovit mycket sämre senaste nätterna och haft svårare att somna om när jag vaknat. Beror säkert på graviditeten. Tänker mer och mer på förlossningen nu när det börjar närma sig. På onsdag ska vi till bm och mäta magen m.m. Tycker magen har vuxit ganska mycket så det ska bli kul att få se sf-måttet.
Absolut! Kommer vara kvar här!
Jag ska till bm i morgon så får också se hur mycket magen växt. ;)
Känner mig otymplig och det börjar göra ont lite varstans:)
Förkyld har jag också blivit, ingen bra kombo med mitt jäkla illamående som har kommit tillbaka!
Annars så väntar jag på mitt aurorasamtal. Träffade förlossningsläkare för ca 2 veckor sedan. Han var super!
Vecka 30 nu!
Hur länge skulle alla jobba?
Så bra att läkare var bra. Hoppas du fått lite svar på dina frågor och så och att aurorasamtalet blir bra. Så jobbigt att illamåendet ska envisnas med att komma tillbaka.
Halsbränna, foglossning och trög mage är det som jag lider av. Alla ska väl ha något och då kan jag ändå känna mig lyckligt lottad som sluppit just illamående.
Jag kommer jobba tills jag går in i v 39. Alltså 2 veckor innan bf. Men sista veckan kommer jag nog bara jobba ca 50%.