• glittersol

Bim i början av februari 2016! <3

Fick min mens idag så har kommer en tråd för oss med bim i början av februari !

Jag har ägglossning 25/1 och bim 8/2!

Detta blir vårt 7de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14 år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre!!! <3 

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite men fan vad svårt!

Nojar mig säkert för mycket men börjar bli orolig!

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-02-04 21:12:39 följande:

Den är väldigt konstig mest brunt o lite:/ men kan inte kolla med tempen helt 100 för jag är sjuk. Men neg gravtest idag äl+10.

Kanske inte är kört ändå då! Jag håller tummarna för dig!
  • Ellabella87

Sjunde försöket! Du?

glittersol skrev 2016-02-04 19:25:24 följande:

Eller hur!

Vilket försök är ni på?Tack för pepp! <3

• Anonym (kämpa på!!)
    Mammatillenliten skrev 2016-02-04 20:33:20 följande:

Tror ni på det här med att man kan känna när ägget fäster? Jag kände som 4-5 nyp/stickningar långt ner i magen idag, lite åt höger sida. Är på äl +7-8 idag.. Fy vad man blir dum i huvudet av att vilja bli gravid!! Tänker på precis allt som händer i kroppen!!

Jag kände definitivt när ägget fäste. Kändes som stickningar som var så smärtsamma att jag satt och ryckte. Framförallt kändes det när jag satt ner och ställde mig upp hastigt. Nu går jag snart in i v.6

Du vet nog inte förrens du har plussat om det var det du kände. Jag trodde bara att det var mensvärk fast lite annorlunda, mer stickande än krampande. 

Lycka till <3
  • frestelsen
    glittersol skrev 2016-02-04 21:54:23 följande:

Kanske inte är kört ändå då! Jag håller tummarna för dig!

Idag gick tempen upp igen o för lite blod för att kalla mens.. neg gravtest från testlagret
  • halfmoon
    frestelsen skrev 2016-02-05 06:05:46 följande:

Idag gick tempen upp igen o för lite blod för att kalla mens.. neg gravtest från testlagret

Håller tummarna! Jag tror att mina spotting kanske kom för att ägget fäste sent och Kroppen inte hann fatta, testade dessutom rätt svagt på BIM. Så hoppas att det är nåt liknande för dig!
  • frestelsen
    halfmoon skrev 2016-02-05 06:28:26 följande:

Håller tummarna! Jag tror att mina spotting kanske kom för att ägget fäste sent och Kroppen inte hann fatta, testade dessutom rätt svagt på BIM. Så hoppas att det är nåt liknande för dig!

Ganska säker på att jag inte är gravid. Lutar mer åt att min cykel är knäpp från ma:t.

tror det tar en stund för kroppen att haja
  • Mammatillenliten
    Anonym (kämpa på!!) skrev 2016-02-05 02:36:27 följande:
    Jag kände definitivt när ägget fäste. Kändes som stickningar som var så smärtsamma att jag satt och ryckte. Framförallt kändes det när jag satt ner och ställde mig upp hastigt. Nu går jag snart in i v.6

Du vet nog inte förrens du har plussat om det var det du kände. Jag trodde bara att det var mensvärk fast lite annorlunda, mer stickande än krampande. 

Lycka till <3
    Jag har i alla fall aldrig känt nåt liknande i min kropp!! Det var väldigt en väldigt konstig känsla :) vi får se då!
  • halfmoon

Och där började jag blöda. Så två dagars glädje sen var det dags för missfall igen.

• Anonym (Gh)
    halfmoon skrev 2016-02-05 07:56:52 följande:

Och där började jag blöda. Så två dagars glädje sen var det dags för missfall igen.

Stor kram!
  • SSK13
    halfmoon skrev 2016-02-05 07:56:52 följande:

Åh vad tråkigt :( Fick du positivt tidigt? Kramar
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3