Inlägg från: Mammatillenliten |Visa alla inlägg
  • Mammatillenliten

Bim i början av februari 2016! <3

Vilka tester har du? Jag har testlagrets. Började ta tester i fredags på cykeldag 10, enligt min app så har jag äl på dag 17. Så här ser min "stegring" ut. Det sista testet tog jag nu ikväll och då hade jag bara hållt mig två timmar, tror det är därför det är liiiite svagare än morgon-Stickan. Vilken tid testar du? Testar du samma tid varje dag? :)

glittersol skrev 2016-01-23 10:45:12 följande:

Nu har äl testandet börjat!

Men har nog aldrig fått så blanka test!

Har äl på måndag så är tidig men brukar ändå se något men icke!

• Mammatillenliten

Börjar tro att jag inte har någon äl... Negativt även denna morgon. Ska testa vid 15 tiden också o se om jag får nåt utslag då. Idag var det svagare än igår morse. Men man ska ju tydligen inte ta äl tester med morgonurin? Är på dag 14 i cykeln nu, beräknad äl på dag 17.

• Mammatillenliten

Det står på mina tester att man ska ta mellan 10-20 för att få ett "bra" resultat.

Stardust2016 skrev 2016-01-26 08:11:24 följande:

Varför ska man inte ta det på morgonen? Jag har testat och testat och fick precis min första smiley nu här på morgonen.. Kan det vara "fejk" då? Tror inte det stod något om att man inte kunde göra det på morgonen..

• Mammatillenliten

Jag tog nu vid 15 och fick det här resultatet. Är det positivt eller inte? :) svårt o veta när man aldrig äl testat innan.

• Mammatillenliten

Okej! Då är ju frågan om vi ska ligga ikväll eller vänta tills imorgon kväll....

mkess skrev 2016-01-26 15:59:52 följande:

Teststrecket ska vara minst lika starkt som kontrollstrecket. Så snart!

• Mammatillenliten

Så här såg det ut nu ikväll. Så nu ska det liggas ;)

frestelsen skrev 2016-01-26 17:44:35 följande:

Ligg ikväll o imorgon om ni orkar. Ta ett nytt test imorgon o se om de är starkare eller svagare. Dumt om du missar och har sex för tidigt.

Det översta är mitt starkaste o dagen efter betydligt svagare.

• Mammatillenliten

Tack! Vet du från när jag räknar äl nu sen i väntan på BIM? Äl borde väl bli imorgon? :)

frestelsen skrev 2016-01-26 20:19:00 följande:

Skulle inte va frågetecken :)

• Mammatillenliten

Jaaa vi ligger både idag och imorgon såklart!! :) men då tar jag fredag som äl + 1. Heja oss, haha :))

frestelsen skrev 2016-01-27 06:29:19 följande:

Den kan ske i övermorgon med. Så ha sex idag eller imorgon med. Du kan ju ta ett test till o se om de blivit svagare. Äl sker 24-48 h. Då kan du nog räkna imorgon som äl. Man kan se på tempen när ägget släppt. Men det krävs att man vet sin temp innan med. Men för att maxa dina chanser tycker jag du tar de osäkra före de säkra med ett ligg imorgon och räkna fredag som äl+1. :)

• Mammatillenliten

Sitte och funderar på om jag ska testa när jag kommer hem eller inte? Jag har ju fått positivt nu så nu behöver jag väl inte testa me egentligen? :)

frestelsen skrev 2016-01-27 09:30:07 följande:

Ja ska bli spännande o se om vi prickat:)

• Mammatillenliten

Det var starkare idag. Så har väl äl nu det närmsta dygnet skulle jag tro?

frestelsen skrev 2016-01-27 14:45:31 följande:

Kan va bra för att se om strecket blivit svagare. Du kanske fått ännu starkare idag. Jag brukar tänka så, så man inte tar för givet att de vart bara för de va så starkt:)

Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3