• glittersol

Bim i början av februari 2016! <3

Fick min mens idag så har kommer en tråd för oss med bim i början av februari !

Jag har ägglossning 25/1 och bim 8/2!

Detta blir vårt 7de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14 år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre!!! <3 

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite men fan vad svårt!

Nojar mig säkert för mycket men börjar bli orolig!

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3
  • Anonym (Gh)
    ankilarsson32 skrev 2016-02-07 09:09:07 följande:

Bim eller bim +1 nu

Wow! Grattis!
  • ankilarsson32

Tack! Detta känns helt galet. Vi har ju gjort ivf tidigare efter tre års försök i bebisverkstan. Av uppenbara skäl har vi då inte skyddat oss. Och nu helt plötsligt kan vi då bli gravida själva! Killen vi fick via ivf är 9 månader och imorrn ska jag börja på ett nytt jobb! Inte perfekt tajming men det känns ändå som att vi vunnit högsta vinsten!

• Anonym (Gh)
    ankilarsson32 skrev 2016-02-07 09:17:01 följande:

Tack! Detta känns helt galet. Vi har ju gjort ivf tidigare efter tre års försök i bebisverkstan. Av uppenbara skäl har vi då inte skyddat oss. Och nu helt plötsligt kan vi då bli gravida själva! Killen vi fick via ivf är 9 månader och imorrn ska jag börja på ett nytt jobb! Inte perfekt tajming men det känns ändå som att vi vunnit högsta vinsten!

Well praktiska/materiella saker kommer och går men livet består, så resonerar jag. En chef med förstånd förstår er situation även om den blir opraktisk för dem, en oförstående chef är utbytbar ! Grattis till både nytt jobb och bebis då!
  • Mammatillenliten

Idag plussade jag :) på BIM -4 :) kan knappt fördtå att det är sant <3 sån stor skillnad mot förra graviditeten som tog 18 månader att få till. Denna tog 5 månader! Så vi är lite chokladen nu faktiskt.

Strecket ser grått ut på bilden men är rosa och fint i verkligheten. Svagt men det finns där :)

• glittersol
    Mammatillenliten skrev 2016-02-07 12:07:36 följande:

Idag plussade jag :) på BIM -4 :) kan knappt fördtå att det är sant <3 sån stor skillnad mot förra graviditeten som tog 18 månader att få till. Denna tog 5 månader! Så vi är lite chokladen nu faktiskt.

Strecket ser grått ut på bilden men är rosa och fint i verkligheten. Svagt men det finns där :)

Grattis
  • Itke
    Mammatillenliten skrev 2016-02-07 12:07:36 följande:

Grattis! :)
  • Itke

Nu är jag på ÄL +9-10, och har fått riktigt ont i äggstockarna, och magen känns liksom tung på nåt sätt. Ingen klassisk mensvärkskänsla men jag vet varken ut eller in. Vad tror ni om ont i äggstockarna? Kan det vara ett gott tecken?

Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3