• glittersol

Bim i början av februari 2016! <3

Fick min mens idag så har kommer en tråd för oss med bim i början av februari !

Jag har ägglossning 25/1 och bim 8/2!

Detta blir vårt 7de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14 år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre!!! <3 

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite men fan vad svårt!

Nojar mig säkert för mycket men börjar bli orolig!

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3
  • Anonym (Gh)

Tjuvstartade nyss med testandet, kunde inte hålla mig, bim-3 el 4, kväll och lyckades bara hålla mig några timmar, det fanns inte ens en skugga på clearblues plus, så nu dippar chanserna till 25%, är dock bara äl+9 så var kanske dumt att börja nu, men alla konstiga symptom, inbillade mig t.om kräksjuka 2 gånger.

• ankilarsson32

Ok men finns fortfarande chans. Jag har varit gravid tre gånger och samtliga gånger har det visat sig tio dagar efter ägglossning. Och inte visat ett dyft med nåt test innan dess.

• mli01

Tror att de är kört denna månad då min sambo var borta på jobb dagen innan ägglossning å kom hem sent dagen efter ägglossning . Så hade sex två dagar efter ägglossningen å 3 dagar i rad innan han åkte innan ägglossningen .. ????????

• Anonym (Gh)
    ankilarsson32 skrev 2016-02-07 22:10:00 följande:

Ok men finns fortfarande chans. Jag har varit gravid tre gånger och samtliga gånger har det visat sig tio dagar efter ägglossning. Och inte visat ett dyft med nåt test innan dess.

Ja set är inte över förrän mensen kommer, jag testade bara för att jag haft så kraftiga symptom som jag själv tyckte inte kunde förväxlas med inbillning. Har varit gravid förr och denna känsla har jag endast haft som gravid, så det är jättekonstigt. Nu är ju bara fråga när jag ska kolla igen, kanske borde vänta till efter bim som är på ons-tors
  • Anonym (Gh)

Här var det dött, hur går det för er alla?

• Milli_1

Väntar fortfarande på mens bim 2/2 och gravtesten är fortfarande negativa:/

• klaraanders
    Någon mer som testat med rfsu ägglossningstest? Jag är osäker på om mina stickor ens har fungerat. När jag doppat stickan i koppen, stiger en jämn lila färgöver hela stickan, stickan blir sen vit igen och sen kommer strecken fram. Mina väldigt svaga streck. Bägge strecken lika svaga, och då är jag bara på CD4!? Men jag undrar om de är fel på stickorna?! Jag testade två stycken. blev samma på båda. 
  • Anonym (Gh)
    Milli_1 skrev 2016-02-08 21:07:05 följande:

Väntar fortfarande på mens bim 2/2 och gravtesten är fortfarande negativa:/

Samma här utom att jag känner mig sjukt gravid, konstant trött, konstig känsla i kroppen. Tog en cb plus imorse bim-1 men ingenting. Dock äl + 11. De borde ju registrera vid det här laget kan man tycka. 98% testar + dagen före så det är ju en minirisk att jag är grav. Men ändå
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3