• glittersol

Bim i början av februari 2016! <3

Fick min mens idag så har kommer en tråd för oss med bim i början av februari !

Jag har ägglossning 25/1 och bim 8/2!

Detta blir vårt 7de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14 år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre!!! <3 

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite men fan vad svårt!

Nojar mig säkert för mycket men börjar bli orolig!

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3
  • 0lsson89
    glittersol skrev 2016-02-01 22:34:55 följande:
    ??
    Fillåt, tror det var jag som gjorde nått tokigt när min internetsida knäppande sig :)
  • glittersol
    0lsson89 skrev 2016-02-01 23:06:54 följande:

Fillåt, tror det var jag som gjorde nått tokigt när min internetsida knäppande sig :)

Hihi så kan det gå
  • Anonym (kämpa på!!)
    Mammatillenliten skrev 2016-02-01 20:43:22 följande:

Har du igen bild på testen så vi kan få se? :)

Försökte men daton ville inte som jag. Ska se om jag kan lägga upp via mobilen imorgon. Syns även så dåligt på bild såklart, jag får fixa nya bilder imorgon :) 
  • Itke

Kan man verkligen känna om ägget fäster? Det högg till rejält här inatt!!

• frestelsen

Fick oranga/rosa spotings idag äl+8.. kan va mensen som är tidig. Blöder inte så de behövs skydd utan kommer när jag torkar mig.

• Itke

Vad sägs om en BIM-lista? :)

Jag kan börja:

BIM:

Itke: 5/2

• Itke
    frestelsen skrev 2016-02-02 14:23:24 följande:

Fick oranga/rosa spotings idag äl+8.. kan va mensen som är tidig. Blöder inte så de behövs skydd utan kommer när jag torkar mig.

Brukar du ha spottings innan mens? Annars kan det väl kanske vara nidblödning!
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3