• glittersol

Bim i början av februari 2016! <3

Fick min mens idag så har kommer en tråd för oss med bim i början av februari !

Jag har ägglossning 25/1 och bim 8/2!

Detta blir vårt 7de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14 år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre!!! <3 

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite men fan vad svårt!

Nojar mig säkert för mycket men börjar bli orolig!

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3
  • Mammatillenliten

Okej! Annars så ligger vi idag, imorgon o på fredag så är vi säkra ;) så behöver jag inte testa mera nu!

frestelsen skrev 2016-01-27 16:33:04 följande:

Ja de tror jag:) ta ett till imorgon. Tror de kommer va svagare och då kan du räkna med att ägget släpper imorgon :)

• frestelsen
    Mammatillenliten skrev 2016-01-27 16:44:32 följande:

Okej! Annars så ligger vi idag, imorgon o på fredag så är vi säkra ;) så behöver jag inte testa mera nu!

Jag tror inte du får starkare men om jag va du skulle jag iaf ta ett imorgon samma tid som idag. Men du behöver nog inte det utan ditt ägg släpper nog imorgon eftersom du hade så starkt igår med:)
  • Sajocawa
    Mammatillenliten skrev 2016-01-27 16:44:32 följande:

Man ska alltid fortsätta ta tills du får ett negativt... Det kanske är positivt imorgon också, då har ju äl inte skett ännu.
  • Mammatillenliten

Okej! Det var negativt idag så betyder det att ägget släppt idag?

Sajocawa skrev 2016-01-27 17:42:41 följande:

Man ska alltid fortsätta ta tills du får ett negativt... Det kanske är positivt imorgon också, då har ju äl inte skett ännu.

• Sajocawa
    Mammatillenliten skrev 2016-01-28 20:28:30 följande:

Okej! Det var negativt idag så betyder det att ägget släppt idag?

Med största sannolikhet har det släppt/ska släppa ikväll/natt då :)
  • halfmoon

Hur går det för er andra med bim i nästa vecka? Känner ni av något?

Jag är på äl+9 och har inga känningar mer än lite ömma bröst. Trist! Hade hoppats på molvärk och illamående men det verkar inte bli nåt denna gången. :(

• Sweettoth

Jag skrev på en annan Bim februari sida och jag är orolig över nidblödning eller om det är den rätta mensen :/ Äl +7 idag så man vet aldrig :)

Det är så svårt detta men jag har Bim 6feb om jag räknat rätt så håll tummarna!!!

Jag tror att jag är skengravid också för jag är svullen i magen o brukar vanligtvis äta godis varje dag men nu är jag inte alls sugen!

• glittersol
    Sweettoth skrev 2016-01-29 16:53:44 följande:

Jag skrev på en annan Bim februari sida och jag är orolig över nidblödning eller om det är den rätta mensen :/ Äl +7 idag så man vet aldrig :)

Det är så svårt detta men jag har Bim 6feb om jag räknat rätt så håll tummarna!!!

Jag tror att jag är skengravid också för jag är svullen i magen o brukar vanligtvis äta godis varje dag men nu är jag inte alls sugen!

Känns lite väl tidigt för den riktiga mensen väll?
  • glittersol
    halfmoon skrev 2016-01-29 15:12:38 följande:

Hur går det för er andra med bim i nästa vecka? Känner ni av något?

Jag är på äl+9 och har inga känningar mer än lite ömma bröst. Trist! Hade hoppats på molvärk och illamående men det verkar inte bli nåt denna gången. :(

Ge inte upp än!! Vissa känner inget alls vid plus!

Sen kanske ägget precis fast = inga känningar
  • Sweettoth

Jag har inte lärt mig hur man svarar någon specifik person, hur gör man?

Jag håller tummarna och tår för att jag har nidblödning och att vi får en höstbebis :)

Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3