första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Tack!!! Ja det är tufft men så skönt att känna att man inte är ensam. Det har var vår tredje fet. Ostimulerat. Gjorde aldrig ET då jag blev överstimulerad och fick rotation på ena äggstocken efter äggplock. Har 2 blastocyster kvar. Nu vill man liksom testa nåt annat. Hur många försök har ni gjort?
hej på er tjejer!
jag behöver verkligen eran hjälp vi va på våran sista utredning idag och allt ser bra ut oss mig ocg min kille men hon Susanne gjorde en gyn test och skulle kolla mina äggblåser och hon hitta bara tre på vänster och 1 på höger så jag fick ta ett blodprov som ska skickas till stockholm är så orolig för kolla om jag har hög eller låg värde ve ni vilken jag måste ha snälla hjälp mig :[
hej på er tjejer!
jag behöver verkligen eran hjälp vi va på våran sista utredning idag och allt ser bra ut oss mig ocg min kille men hon Susanne gjorde en gyn test och skulle kolla mina äggblåser och hon hitta bara tre på vänster och 1 på höger så jag fick ta ett blodprov som ska skickas till stockholm är så orolig för kolla om jag har hög eller låg värde ve ni vilken jag måste ha snälla hjälp mig :[
Har fått klartecken att köra ny behandling & äggplock nr 2 är beräknat till vecka 41:)
Har fått klartecken att köra ny behandling & äggplock nr 2 är beräknat till vecka 41:)
Hej tjejer, dyker in i tråden igen efter lite uppehåll i somras. Kände att jag behövde en paus efter mitt MF. Mensen började lite lätt idag så jag har tfn tid i em med rmc. Hoppas få börja spruta på sö/mån, med menopur denna gång.
Jag är helt ny i tråden och väldigt mycket att ta igen..
Hur många försök har ni gått igenom?
Jag förstår precis hur du känner dig och det är orroligt jobbigt.. Kämpa på.. Ge inte upp.. Vi är många..
Skickar en stor styrkekram
Välkommen till tråden. Jag ska påbörja mitt tredje försök nu. Första fick jag några befruktade ägg, ett tillbaka (som inte tog sig), tyvärr inget till frysen. Andra gången fick jag bara ut tre ägg, varav ett befruktat som jag fick tillbaka och det testade jag positivt på. Tyvärr fick jag missfall efter ca en vecka. Så nu håller jag tummarna för vårt sista försök.
Tack Niaa, det gick bra med rmc, jag börjar spruta på måndag. Är glad att det alltid funkar med Linköping.