första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hur går det för er hope2016 och 180611?
Här är jag inne på RD 6, har lite mensvärk i mage och ländrygg till och från. Springer på toaletten hela tiden och kollar så ingen blödning har kommit. Jag trodde jag skulle kunna hålla mig relativt lugn under ruvartiden men det känns omöjligt. Testdag på fredag.
Den kom igårkväll och kommer lite till och från men är dov och känns inte riktigt som vanlig mensvärk som för mig brukar vara ganska intensiv innan mens. Men alltså man blir knäpp av att gå och analysera sönder sig själv och man vill ju så gärna känna något. Ja det är snart dags.. På själva midsommarafton och allt. Väntar med att beställa tester till på tisdag så jag inte har dom hemma och får för mig att tjuvtesta ;)
Ja jag förstår det, man får verkligen ta en dag i taget.. varje dag utan blödning är en bra dag. hur var det nu för dig förra gången? Var det en blacto du fick insatt? Man glömmer så lätt!
Det går bra här! Ännu ingen blödning men har väldigt mycket "mensvärk" i både mage och ländrygg. Igår och idag har jag mått ganska illa men det kan vara en reaktion på att jag precis varit sjuk och fortfarande känner mig lite slö... Jag hoppas så himla mycket men fasar för TD... Hur känner du dig? Måste vara typ en vecka till TD för dig nu?
Håller verkligen tummarna för att du ruvar även efter helgen <3
Usch ja i övermorgon är det dags. Någonstans så tror jag att testet kommer visa negativt, det är nog få förunnat att lyckas på första försöket, men ska försöka att hålla mig optimistisk i någon dag till. Imorse när jag vaknade kändes det som brösten slutat ömma, men går på crione en dag till så symptomen från den borde jag iaf ha kvar kan man tycka... Får du också crione? Jag slutar med den på TD men har sett i flera forum att man fortsätter även efter, verkar vara väldigt olika det där!
TD idag och cb digital säger ej gravid. Känns tungt just nu, läkaren var så säker på att det skulle ta sig. Vi kommer ta sommaren som en chans att vila upp oss och så blir det nya tag med nytt långt protokoll i höst igen.
Nu håller vi tummarna lite extra hårt för dig och ditt lilla frö :) låt oss veta hur det går!
TD idag och cb digital säger ej gravid. Känns tungt just nu, läkaren var så säker på att det skulle ta sig. Vi kommer ta sommaren som en chans att vila upp oss och så blir det nya tag med nytt långt protokoll i höst igen.
Nu håller vi tummarna lite extra hårt för dig och ditt lilla frö :) låt oss veta hur det går!