• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • Moonlight83

Hoppar gärna in här.Plussade på julafton och har bf 3/9.

Har en dotter sen tidigare som fyller 6år nästa månad.Detta är min 5:e graviditet sedan vi började försöka för 3,5år sedan.Har haft 2 ma och 2 mf i vecka 6,7,10,18.

Kommer se till att få ett tidigt vul pga allt som varit.Har inte varit några problem att få pga det man varit med om.

• Anonym (Östergötland)

Jag hänger på här också :) Har bf 1/9 och har även en 3-åring :)

• Caliz

Mitt pluss va spök pluss tog 2 grantest idag. Båda visa negativt :( så ledsen....
    Önskar er alla lycka till

• enlitenprick

Hej! Jag har bf 31 augusti, mitt första barn. Hoppas att det är ok att jag hänger på här.

Plussade för bara några dagar sen och har nog inte riktigt fattat än. Vi ska åka till mina föräldrar över nyår, så jag har inte ringt MVC ännu, tänkte göra det när vi kommer hem igen. Eller behöver man ringa på en gång efter man har plussat?

• pannkakan87
    Caliz skrev 2015-12-29 21:01:27 följande:

Mitt pluss va spök pluss tog 2 grantest idag. Båda visa negativt :( så ledsen....
    Önskar er alla lycka till

Men nej så Tråkigt!! :(
    Har mensen kommit då?
  • Anonym (Nyplussad)

Ts här!

Mitt graviditetstest som minskade i styrka slutade tyvärr i missfall för 3 dagar sedan. Jättetråkigt, men skönt ändå att det kom så tidigt.

Nya tag helt enkelt.

Önskar er alla lycka till och ett Gott nytt år :)

Stor kram

• 059

Plussade 27/12, bor i Stockholm. Har ett barn hos oss sedan tidigare.

• enlitenprick

Jag är så ledsen för er skull Caliz och Ts! Jag önskar er en lugn och skön nyårshelg där ni får ta hand om era nära och kära <3

• Itsmes
    enlitenprick skrev 2015-12-29 21:42:55 följande:

Hej! Jag har bf 31 augusti, mitt första barn. Hoppas att det är ok att jag hänger på här.

Plussade för bara några dagar sen och har nog inte riktigt fattat än. Vi ska åka till mina föräldrar över nyår, så jag har inte ringt MVC ännu, tänkte göra det när vi kommer hem igen. Eller behöver man ringa på en gång efter man har plussat?

Grattis! :)

Jag bokade en tid via nätet. Sen kom jag på att jag inte ens visste vad jag skulle göra där, så ringde upp och frågade. Första är tydligen bara att prata en hel del, ställa massa frågor och ta en miljon prover lät det på henne. Så du kan nog absolut ringa efter nyår :)
  • Ejoma

hej, hoppar in är, plussade idag. har inte ringt mvc än då jag tog testet ganska sent så får ringa efter helgen :)

Svar på tråden BF September 2016