• Anonym (Svenska män)

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan i affären, ica butiken, konsum, cafeterian, klädbutikerna, kiosken, biblioteken, gymmet... Alltså precis överallt i stan, varför vågar inte svenska män det?

Folk pratar hela tiden om att dom är ensamma, dom har "försökt allt" - Internet dejting & krogen har dom testat. Det är nog dom sämsta ställena att hitta en partner skulle jag tycka, på internet tar tjejerna bara dom snyggaste killarna med perfekta karriärer, krogen är det exakt samma sak, går typ 3-4 killar på 1 tjej där, ännu värre med internet dejting.

Invandrare vågar gå fram till tjejer på stan, varför vågar inte svenska män det?
  • Svar på tråden Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?
  • Anonym (El)
    Anonym (Svenska män) skrev 2015-11-07 15:04:40 följande:

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan i affären, ica butiken, konsum, cafeterian, klädbutikerna, kiosken, biblioteken, gymmet... Alltså precis överallt i stan, varför vågar inte svenska män det?Folk pratar hela tiden om att dom är ensamma, dom har "försökt allt" - Internet dejting & krogen har dom testat. Det är nog dom sämsta ställena att hitta en partner skulle jag tycka, på internet tar tjejerna bara dom snyggaste killarna med perfekta karriärer, krogen är det exakt samma sak, går typ 3-4 killar på 1 tjej där, ännu värre med internet dejting.Invandrare vågar gå fram till tjejer på stan, varför vågar inte svenska män det?

För att svenska män får vi svenska kvinnor trakassera och ropa våldtäktsmän åt så fort de tittar på en oss medan invandrare kan gruppvåldta en flicka i skolan och blir bemötta som oskyldiga utsatta pojkar vi måste rädda.

Tacka feminism och me too som gjort detta upplägg.
  • Anonym (El)
    Stolt Farsa skrev 2015-11-07 15:47:06 följande:

Därför att tjejerna skulle tycka att vi var knäppa om vi gjorde det. En tjej på gymmet är ju där för att träna inte för att ragga. Jag tror tjejerna skulle tycka att vi trängde oss på.

Japp. Finns redan trådar om att ni är äckliga män om ni tycker en tjej på gymmet är snygg.

Tjejer som vill ha blickar och ragg från svensk män ni får prata med feministerna är de som vill ha det såhär.
  • Anonym (El)
    Anonym (M) skrev 2015-11-07 15:14:28 följande:

Rätt tacksam över att svenska män inte går fram till mig och börjar ragga var som helst. Jag vill kunna gå på själv utan att ses som om att jag behöver "manligt sällskap". Bodde ett tag i Padua, Italien, där fick jag snabbt skaffa mig ett brett ordförråd av italienska förolämpningar för att snäsa av killar som kom fram på gatan. Samt en fejkad vigselring.... Skitjobbigt! Skönt att komma hem till Sverige och slippa slemmiga killar som tror att varje kvinna som går själv är desperat efter sällskap.

Så känner jag med,

TS vill du ha en kille sluta bete dig som discot i lågstadiet och vänta på att bli uppvaktad,nu tar vi det vi vill ha

Och tjejer får stöta och tafsa flirta hur vi vill det är okej, så länge du är en kvinna är allt okej så ta för dig för svenska män undviker det för att slippa bli uthängda och trakasserade sant för att de respekterar kvinnor.

Jag tycker det ska finnas en mötesplats offentligt där man kan hänga om man är sugen att sällskapa (nykter)

Bara enmtt hörn på ett torg eller liknande så alla dör vet att alla är ute efter att sällskapa, då kan resterande ointresserade undvika den mötespunkten och bara passera.
  • Anonym (PuhBjörnåBenny)
    Anonym (Svenska män) skrev 2015-11-07 17:17:37 följande:

Snarare fjolliga, trygghetsnarkomaner och lata svenska män.

Dom tror att dom får någon tjej på krogen eller internet dejting... KNAPPAST... Oddsen är åt helvete på dessa sätt då det går 3-4 killar på 1 tjej på krogen och internet dejting går det säkert 10 killar på 1 tjej.

Vad som från början verkade som en ärlig och öppen fråga börjar mer och mer verka övergå i en predikan ...
  • Anonym (Åsikt)

Jag antar att det är krogen och tinder som gäller när det ska raggas  svenska män

• Glitra
    Anonym (Svenska män) skrev 2015-11-07 15:04:40 följande:

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan i affären, ica butiken, konsum, cafeterian, klädbutikerna, kiosken, biblioteken, gymmet... Alltså precis överallt i stan, varför vågar inte svenska män det?Folk pratar hela tiden om att dom är ensamma, dom har "försökt allt" - Internet dejting & krogen har dom testat. Det är nog dom sämsta ställena att hitta en partner skulle jag tycka, på internet tar tjejerna bara dom snyggaste killarna med perfekta karriärer, krogen är det exakt samma sak, går typ 3-4 killar på 1 tjej där, ännu värre med internet dejting.Invandrare vågar gå fram till tjejer på stan, varför vågar inte svenska män det?

Undrar detta också.
  • Aurora Borrealis

För att det man ska göra är tydligen:

Kör bredvid en tjej. Var gärna några stycken killar i bilen.

Ha fönsterrutan öppen.

Vråla ut genom fönstret "ÖÖÖÖÖÖÖÖ!" mot henne där hon går. Busvissla och skrik någon bokstav som det vore på fotbollsmatch.

Gasa snabbt fort som fan efter vråltjutet och kör iväg!

-Så brukar det gå till. Budskapet är mycket tydligt vad det gäller vad den vrålande personen vill och vad han vill när han sedan gasar iväg.

• Patrik1444

Hej!

Jag var singel flera ar sen och jag brukade ga fram till tjejer under vardagen.
    Det kunde vara pa gatan, pa en affär eller var som helst.

Det gick super bra för mig och det är faktiskt pa det sätt att jag träffade min flickvan för mer än 2.5 ar sen.

Jag tror verkligen att om man gör det pa ett bra sätt och anpassar sig till hur tjejen reagerar (och forsta om hon är inte intreserad) det kan vara bästa sättet att träffa en kvinna.

När jag gjorde det, jag märkte att 99.9% av de jag gick fram blev glada och tackade mig

• smulpaj01
    Patrik1444 skrev 2019-03-07 21:28:23 följande:

Hej!

Jag var singel flera ar sen och jag brukade ga fram till tjejer under vardagen.

Det kunde vara pa gatan, pa en affär eller var som helst.

Det gick super bra för mig och det är faktiskt pa det sätt att jag träffade min flickvan för mer än 2.5 ar sen.

Jag tror verkligen att om man gör det pa ett bra sätt och anpassar sig till hur tjejen reagerar (och forsta om hon är inte intreserad) det kan vara bästa sättet att träffa en kvinna.

När jag gjorde det, jag märkte att 99.9% av de jag gick fram blev glada och tackade mig

Då gick du troligen fram till tjejer som aldrig någonsin blir raggade på. Dessa tjejer som inte lyckats med nätdejting, är osynliga på krogen och aldrig har fått en komplimang.

Därav tackade dem dig. Det var snällt av dig.
  • Anonym (rabatt)

Jag skulle aldrig gå fram till en tjej, eller tilltala en tjej, på stan. Aldrig söka ögonkontakt eller på något sätt försöka ha en kontakt. 

Alltid ett säkerhetsavstånd. Råkar jag gå in först genom en dörr och en kvinna kommer efter så håller jag upp dörren för henne men tittar åt ett annat håll. 

Att man som man gör så idag är en självklarhet. Undvik kontakt med okända kvinnor när du befinner dig i Sverige.

Svar på tråden Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?