• Anonym (Svenska män)

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan i affären, ica butiken, konsum, cafeterian, klädbutikerna, kiosken, biblioteken, gymmet... Alltså precis överallt i stan, varför vågar inte svenska män det?

Folk pratar hela tiden om att dom är ensamma, dom har "försökt allt" - Internet dejting & krogen har dom testat. Det är nog dom sämsta ställena att hitta en partner skulle jag tycka, på internet tar tjejerna bara dom snyggaste killarna med perfekta karriärer, krogen är det exakt samma sak, går typ 3-4 killar på 1 tjej där, ännu värre med internet dejting.

Invandrare vågar gå fram till tjejer på stan, varför vågar inte svenska män det?
  • Svar på tråden Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?
  • Anonym (Åsikt)
    Anonym (Blä) skrev 2018-03-19 10:37:47 följande:
    Jämställda och fina, men många får inte själva välja vem de ska bli tillsammans med.
    Är det dina kompisar som sagt det. Är det inte bara att börja dejta svenskar om tjejerna vill det 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Åsikt) skrev 2018-03-19 10:57:14 följande:
    Är det dina kompisar som sagt det. Är det inte bara att börja dejta svenskar om tjejerna vill det 
    Eh, det skulle vara livsfarligt för flera. Familjen vill att tjejerna ska gifta sig med en man som DE har utsett och att de ska vara oskulder när de gifter sig. Inte lätt att bryta sig ur detta.

Några gör det ju bevisligen, men ingen skulle byta ut en misogyn landsman mot en misogyn svensk.
  • Anonym (...)
    Anonym (Svenska män) skrev 2015-11-07 15:04:40 följande:
    Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan i affären, ica butiken, konsum, cafeterian, klädbutikerna, kiosken, biblioteken, gymmet... Alltså precis överallt i stan, varför vågar inte svenska män det?

Folk pratar hela tiden om att dom är ensamma, dom har "försökt allt" - Internet dejting & krogen har dom testat. Det är nog dom sämsta ställena att hitta en partner skulle jag tycka, på internet tar tjejerna bara dom snyggaste killarna med perfekta karriärer, krogen är det exakt samma sak, går typ 3-4 killar på 1 tjej där, ännu värre med internet dejting.

Invandrare vågar gå fram till tjejer på stan, varför vågar inte svenska män det?
    För att de flesta av dem tack och lov har respekt för andras privatliv och att tjejer ska kunna lämna hemmet utan att bli raggade på överallt. Tyvärr är det många invandrarkillar som inte har samma respekt, absolut långt ifrån alla men tillräckligt många för att jag ska tänka "å nej" när en invandrarkille närmar sig och göra mitt bästa för att undvika ögonkontakt.
  • Anonym (Åsikt)
    Anonym (...) skrev 2018-03-19 11:28:14 följande:
    För att de flesta av dem tack och lov har respekt för andras privatliv
    Tror du det är en del tjejer som uppskattar det 
  • Anonym (Pi.)

Jag hade blivit vansinnig om någon störde mig på gymmet...

• Anonym (Åsikt)
    Anonym (Blä) skrev 2018-03-19 11:25:07 följande:
     känner du några som träffar svenskar
  • Anonym (...)
    Anonym (Pi.) skrev 2018-03-19 11:57:57 följande:

Jag hade blivit vansinnig om någon störde mig på gymmet...

Det finns ju undantag för alla regler så nån enstaka, säkert. Ingen jag känner dock, utan samtliga av mina vänner tycker det är högst obehagligt när någon stoppar en t.ex. på gatan och försöker ragga, eller ännu värre när man är upptagen med något man faktiskt tycker är viktigt som att träna. Har aldrig hört talas om att någon börjat träffa någon som försökt tvinga sig på en på det sättet.
  • Anonym (...)

Svaret ovan skulle citeras till ett anant inlägg..

• Anonym (...)
    Anonym (Åsikt) skrev 2018-03-19 11:54:08 följande:
    Tror du det är en del tjejer som uppskattar det 
    Det finns ju undantag för alla regler så nån enstaka, säkert. Ingen jag känner dock, utan samtliga av mina vänner tycker det är högst obehagligt när någon stoppar en t.ex. på gatan och försöker ragga, eller ännu värre när man är upptagen med något man faktiskt tycker är viktigt som att träna. Har aldrig hört talas om att någon börjat träffa någon som försökt tvinga sig på en på det sättet.
  • Anonym (Åsikt)
    Anonym (...) skrev 2018-03-19 13:21:43 följande:
    Nu menade jag killarna,männen som inte gör så
Svar på tråden Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?