• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • AnaC

Detta kan man fixa med hormoner tror jag, nästan helt säker på det.

Testartest skrev 2016-01-21 16:05:20 följande:

Nej jag verkar inte ha lätt att bli gravid... varit det en gång i tjugoårsåldern bara men det blev mf...

Har för kort mellan mens och ÄL så det är inte alltid mensen hinner ta slut innan ÄL och sen ibland har det varit tvärtom, att mensen börjat för nära inpå ÄL och då hinner ju inget fästa...

Har haft symptom varje månad innan bim i 3-4 månader nu men blivit lika besviken varje gång... 

Anna
  • Testartest
    AnaC skrev 2016-01-22 05:49:16 följande:

Detta kan man fixa med hormoner tror jag, nästan helt säker på det.

Jo det har sagt så, men vill helst inte tillföra en massa extra hormoner...

Störtblöder sen igår så antar att det inte blev nåt denna gång heller... fast vissa tror det
  • MittNyaJag

Testade idag på vad jag tror är BIM. Som sagt inte fått helt koll ännu. Men det var negativt så jag hoppar över till februaritråden :) Lycka till ni andra!

• Blomman94

Ngn med erfarenhet av predictor Early? Tog ett sånt idag 6 dagar innan bim, som man "ska/kan" göra med dom testen. Negativt..

Hoppas innerligt att det är fel :( har haft molvärk sedan äl, fått så mkt flytningar sedan några dagar tillbaka o de har jag aldrig. Samtidigt som de testet mäter redan vid 5 så tycker jag de borde blivit positivt om jag nu skulle vara gravid.. Får nog också hoppa över till februari tråden. :(

• ensamärstark

Testade med predictor early nu på morgon, ÄL +11. Bin på måndag. Borde väl visats idag med ett sådant test?
    Fick även en liten rosa flytning när jag torka mig imorse

• vanjastina
    Blomman94 skrev 2016-01-22 10:15:01 följande:

Ngn med erfarenhet av predictor Early? Tog ett sånt idag 6 dagar innan bim, som man "ska/kan" göra med dom testen. Negativt..

Hoppas innerligt att det är fel :( har haft molvärk sedan äl, fått så mkt flytningar sedan några dagar tillbaka o de har jag aldrig. Samtidigt som de testet mäter redan vid 5 så tycker jag de borde blivit positivt om jag nu skulle vara gravid.. Får nog också hoppa över till februari tråden. :(

Jag plussade med det i måndags på dagen, var då på bim -4, ÄL +10 så jag tycker det var bra!
  • ensamärstark
    Blomman94 skrev 2016-01-22 10:15:01 följande:

Rättelse dom testets mäter från 10 eller 12. Jag tog ett imorse ÄL + 11. Oxå negativt. Har tyvärr ingen erfarenhet från dom innan
  • vanjastina

Puh, skönt att se att hcg ökar, vänstra testet i tisdags på bim-3 och högra idag på bim :)

• Cfmilla
    vanjastina skrev 2016-01-22 10:21:42 följande:

Puh, skönt att se att hcg ökar, vänstra testet i tisdags på bim-3 och högra idag på bim :)

Åh underbart! Ser ju toppen ut!
  • Cfmilla
    Mammamiia10 skrev 2016-01-21 13:37:35 följande:

Samma här! Visst är det fantastiskt med långa cykler. Inte..

Är på dag 40 nu och börjar känna av att den kan komma snart...

Hoppas på inatt!

Så jag kan börja med min apiforce, har redan börjat för två dagar sen med rosenrot, se om det hjälper..

Hoppas du slipper vänta för länge!

Har du varit i kontakt med mvc eller något? Vet att jag inte hade så lång cykler förr.
Svar på tråden BIM januari 2016