Inlägg från: MittNyaJag |Visa alla inlägg
  • MittNyaJag

BIM januari 2016

Hej har följt er ett bra tag & vill gärna hoppa in :) Kort om mig: 25 år ,norrlänning, mamma till en gosse på 5 månader & vi vill ha vårt andra barn nu då vi vill ha tätt mellan barnen.

Om jag säger såhär: Har aldrig haft koll på mensen, haft ganska oregelbunden dessutom. Det enda jag liksom vet är att ja, jag har mens..  Fick tillbaka min mens den 22 december 2015 så då tyckte jag det var bäst att börja klocka den. Gick med i en app som tydligen ska ha koll på ÄL osv. Enligt den så skulle ägglossningen ske den 7e jan. Så vi har nuppat den 5,6,7,8.

Har redan hunnit testa sönder mig, typ. Verkligen svårt att låta bli har jag upptäckt! Nåväl, nu återstår det att se om det tog sig iaf (vilket jag förmodar att det inte gjort & det ska även bli intressant att lära mig lite om min egen kropp, ÄL, osv. & om jag inte blivit gravid denna gång så ska det bli spännande att se när mensen kommer igen. Har som sagt haft oregelbunden innan. Nu blev det ett lång inlägg. 

Iaf, ÄL + 12 idag (enligt appen) & har testat negativt senast imorse. 

• MittNyaJag

Testade idag på vad jag tror är BIM. Som sagt inte fått helt koll ännu. Men det var negativt så jag hoppar över till februaritråden :) Lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM januari 2016