BIM januari 2016
Hej hej, flyttar hit från Bim december listan, blev ingen julklapp...
Mens 25/12 så ÄL runt nyår (kort lutealfas)... Bim... troligen 20/1
Hej hej, flyttar hit från Bim december listan, blev ingen julklapp...
Mens 25/12 så ÄL runt nyår (kort lutealfas)... Bim... troligen 20/1
Bim 19/1
Brösten har blivit lite större och jag lite tröttare men gladare och mer positiv... märkligt
Bim 19/1 men känns som att dne är på gång nu redan.. Lätt mensvärk och ont i ländryggen. Jättetrött, sover dåligt, är hungrig. Svettas, fryser..
Mensen förra månaden varade bara 4 dagar vilket är ovanligt för mig. Har haft mycket sex runt jul och nyår, typ varannan dag, och även på ÄL
Bim -4 idag. Mår illa, värk i magen, trött, ont i ryggen och spottings...Tror det blir pannkaka igen..
Hoppar in här igen, har BIM om 4 dagar. Dock har jag inga direkta förhoppningar denna månad eftersom vi inte fick till tajmingen så bra över ÄL, men man vet ju aldrig. Det som dock känns annorlunda är att jag inte har haft någon PMS alls ännu. Jag brukar alltid ha mycket sämre humör och har tvärtom känt mig väldigt glad och lugn senaste dagarna, liksom sådär så jag faktiskt har tänkt att "vilket bra humör jag är på!" Vet inte om det kan vara ett gravtecken.
Har bestämt mig för att försöka fokusera lite mindre på att försöka bli gravid, annars blir jag helt besatt i tanken och kan inte fokusera på nåt annat. Så nu kör jag på med andra mål och planerar in roliga saker istället. Men hoppas såklart på ett plus hellre snart än senare ;)
Bim i morron, känns som mens men inget som syns. Massa flytningar, mår illa...