BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Måste fråga om ni ser? Har fått svagt på rfsu I ett par dagar. Visst är det nåt även på apotekets?
Måste fråga om ni ser? Har fått svagt på rfsu I ett par dagar. Visst är det nåt även på apotekets?
Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!
Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!
Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!
Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.
Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!
Helt galet!
Grattis!!
Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.
Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!
Helt galet!
Haha men va söt du är, att du inte testade tidigare?
GRATTIS!!!!
Puh, skönt att se att hcg ökar, vänstra testet i tisdags på bim-3 och högra idag på bim :)
Tog ett cb nu också! Va e detta?? Hahaha jag dör!! Måste haft ägglossning på cd32 när jag hade positiva ägglossningstester, men det trodde jag berodde på att mensen var på väg! Är på äl +9 nu då..
Helt galet!
Har inte skrivit här innan, bara tjuvlyssningen lite! Har bim på tisdag, har symtom som ömma svullna bröst
Råkade skicka... Symtom som ömma svullna bröst, lätt mensvärk, brukar vara så mycket värre. Maten smakar så mycket bättre och jag är socker sugen. Vilket jag inte brukar. Trött och seg. Tror visserligen att jag överanalyserar allt som händer i kroppen då jag hoppas så mycket. Hoppas på en liten sladdis, nr 4. ???? Har köpt cb digital som jag ska våga mig på att göra i morgon, 3 dagar tidigt.. Men så nyfiken!!