• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • AnaC

Stort grattis!

Mammamiia10 skrev 2016-01-23 11:10:13 följande:

Tack för gratulationerna! Även om det är lite svårt att tro på än.. Skulle tagit ett till test med morgonurin idag men glömde det, så jag tog ett efter att ha hållt mig en timme bara som ser ut såhär.. Ska kolla med morgonurin imon o se om det blir starkare..

Anna
  • lillverra
    Jennsan81 skrev 2016-01-23 12:15:54 följande:

Ville bara veta så jag skulle sluta hoppas.. Diffusa symptom som lika gärna skulle kunna vara pms. Men senaste veckan har jag även varit sur och grinig. Idag kollade jag, ska ha mens på tisdag men var ensam hemma nu på förmiddagen så jag passade på.... Galet!!!!

Stor grattis.
  • lillverra

Grattis

Mammamiia10 skrev 2016-01-23 11:10:13 följande:

Tack för gratulationerna! Även om det är lite svårt att tro på än.. Skulle tagit ett till test med morgonurin idag men glömde det, så jag tog ett efter att ha hållt mig en timme bara som ser ut såhär.. Ska kolla med morgonurin imon o se om det blir starkare..

• Cfmilla

Tant röd här med buller och brak... Hoppas att vi inte ses i februari tråden!

• AnaC

Grattis:)

Jennsan81 skrev 2016-01-23 12:15:54 följande:

Ville bara veta så jag skulle sluta hoppas.. Diffusa symptom som lika gärna skulle kunna vara pms. Men senaste veckan har jag även varit sur och grinig. Idag kollade jag, ska ha mens på tisdag men var ensam hemma nu på förmiddagen så jag passade på.... Galet!!!!

Anna
  • Elih

Idag fick jag spottings så mensen kommer ikväll eller imorgon! Vi ses i februari tråden :)

• lillverra
    ensamärstark skrev 2016-01-24 11:30:05 följande:

Här kom mensen imorse. Jävla skit CB o ge så tydliga spökstreck

Du kan ju ha varit gravid men att det sluta i tidigt mf. Är därför man inte rekommenderas att testa för ens vid bim eller någon dag efter. Svårt jag vet. Men är just för att man inte ska bli besviken.
  • Ange89

Jag har BIM på fredag och blir nog galen på min kropp snart, igår kväll kom det lite ljusrosa/brunt på pappret, men inatt när jag gick på toaletten så kom det rätt mycket blod men tog slut nästan direkt också, var mer som att blodet hade samlats där inne tills man ställde sig upp. Men fick ändå en chock och tänkte att det skiter sig denna månad också.

Har haft ilningar och stick nere vid livmodern några dagar tillbaka och igår hade jag molvärk som över gått till ilningar igen.

Har super ömma bröst och som också ilar till i ibland.

Vad tror ni de kan vara? 5 dagar förtidig mens eller kan det fortfarande finnas chans till ett litet liv där inne?

Svar på tråden BIM januari 2016