Inlägg från: annacnummertre |Visa alla inlägg
  • annacnummertre

BIM-DECEMBER

Crazy catlady skrev 2015-12-08 14:01:39 följande:

Ja här oxå.. :) men alla städer kanske inte har kronans apotek .. då kanske man får vända sig till internet :).. det va så jag menade.. :)

Vanliga Apoteket menade jag med den gamla hederliga apoteket som fanns innan alla andra apotek kom :) där finns inte predictor early. . :)

Ja, gud det finns då många apotek nu! Jag har bara koll på Kronan och Cura typ :)

Har Gravidkollen också predictor?
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-12-08 14:11:43 följande:

Ja tror det... googlar man så finns den på olika internetapotek. . Såg en sida aponord.se eller liknande och där stod det att den kan ge resultat redan efter 4 dagar !! Lustigt att det står olika på olika sidor ?!

Vaaa? Är det ens möjligt? Fick positivt på deras förra månaden, ÄL +8 men vågade inte lita på det så jag tog cb dagen efter...
  • annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-08 14:24:07 följande:

Ååååh hur lågt mäter predictor? Ska skicka sambon att jaga test efter jobbet haha! Ska hjälpa en utmattad mamma med hennes 2 söta barn nu snart så känns lite extra att inte veta säkert!

Konstigt hur de skiljer från olika märken fast de står samma känslighet på dem!

De mäter 10, men tänk på att de har fått mycket kritik :/ Förstår dock att du vill testa!!
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-12-08 14:26:57 följande:

12,5 står det..

Vilka mäter 10? Eller har jag hittat på det? :p
  • annacnummertre
    Symetrical skrev 2015-12-08 15:27:14 följande:

Lloyds.

Jag tror vi har ETT Lloyd i våran stad, ska kika där! :)
  • annacnummertre
    GästenT skrev 2015-12-08 16:01:30 följande:
    Jag trodde att du hade skrivit fel men ser nu att du skrivit både klöks och kräks. Vafasiken är klöks??? Haha
    Är inte det typ hulka? Snillen spekulerar här men, haha. 
  • annacnummertre

Var förbi Lloyds...helt slut på deras test, även slut i lager :(

Poppis med deras test!

• annacnummertre
    anynumos skrev 2015-12-08 21:25:47 följande:
    Kanske syns lite bättre på denna
    ja, det är ett tidigt plus :)
  • annacnummertre
    Fia90 skrev 2015-12-08 21:06:10 följande:

Iiiiiiiih, jag ägglossar inom de närmsta timmarna! Så pirrig och lycklig man kan bli över ett ÄL-test, haha!

visst blir man!! man vet liksom att "nu kan det bli barn"! :D
  • annacnummertre
    knutan83 skrev 2015-12-09 10:30:41 följande:

Jag har en fråga till! Jag köpte sånt där storpack med ägglossningstester igår och i instruktionerna står det att man ska ta testerna samma tid, men tänker att det är ju olika tester så varför måste man ta dem samma tid? Och måste det vara exakt på klockslaget? Blir lite otålig och vill testa nu men igår testade jag kl 12.

du kan testa när du vill :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER