• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • pannkakan87

Hoppas fler vill hoppa in i tråden. Själv fick jag mens idag, två dagar för tidigt.. Det sög verkligen och jag var ganska knäckt men nu har lugnat ner mig.
    Jag har bim igen den 2e december och denna gång kommer jag att använda mig av digitalt ägglossningstest eftersom jag aldrig fått fullt utslag på några stickor.

Jag fick uteblivet missfall i v13 som upptäcktes på kub-ultraljudet i början av september så när det alltså andra riktiga försöket efter missfallet. Hoppas på bättre tur denna månad!

• SecretlyMe

Jag kan nog tänka mig att hoppa in i denna tråd :)

Har inte varit med i någon bimtråd sedan september 2014, vore roligt att prata med fler!

Jag har än så länge bim i november, men beroende på när ÄL är så kan det bli även i december.

Har en cykel på mellan 27-33 dagar, men ganska jämnt på 28 dagar :) Vi är nu på försök 19.

25 & 28 år gamla och gör utredning som startade i september i år.

Väntar nu på ägglossning :)

• Agge83

Hänger på här ;) skulle börjat försöka nu i november men av olika anledningar med jobb, familjen så har vi bestämt att skjuta på det en månad.. Kommer bli en lååååång månad. Har inte BIM förens 23/12 isåfall. Aå hoppas verkligen på en bra present! Är ju lite äldre än sist nu med så det är väl bara att vänta sig att det kommer ta tid ;)

• SecretlyMe
    Agge83 skrev 2015-11-05 11:30:47 följande:

Hänger på här ;) skulle börjat försöka nu i november men av olika anledningar med jobb, familjen så har vi bestämt att skjuta på det en månad.. Kommer bli en lååååång månad. Har inte BIM förens 23/12 isåfall. Aå hoppas verkligen på en bra present! Är ju lite äldre än sist nu med så det är väl bara att vänta sig att det kommer ta tid ;)

Kul med fler här! :)

Dagen före julafton, vore inte dumt att få plussa då ;) Lycka till!
  • SecretlyMe
    Agge83 skrev 2015-11-05 11:30:47 följande:

Lustigt nog har jag oxå bim 23/12 om jag får ägglossning som jag bör denna månad och med bim i november! Så lyckas vi inte denna månad så har du och jag bim samtidigt ;)
  • Agge83
    SecretlyMe skrev 2015-11-05 11:34:01 följande:

Lustigt nog har jag oxå bim 23/12 om jag får ägglossning som jag bör denna månad och med bim i november! Så lyckas vi inte denna månad så har du och jag bim samtidigt ;)

Det hade vart riktigt härligt att lyckas i december.. De tre andre gick på första men nu är det snart hmm 6 årsedan... ;)

Har ni barn innan?
  • SecretlyMe
    Agge83 skrev 2015-11-05 11:39:26 följande:

Det hade vart riktigt härligt att lyckas i december.. De tre andre gick på första men nu är det snart hmm 6 årsedan... ;)

Har ni barn innan?

Hoppas det går lika fort nu då!

Nej, inga barn sedan innan. Vi går en utredning nu om varför vi är ofrivilligt barnlösa.
  • Agge83
    SecretlyMe skrev 2015-11-05 11:47:14 följande:

Hoppas det går lika fort nu då!

Nej, inga barn sedan innan. Vi går en utredning nu om varför vi är ofrivilligt barnlösa.

Hoppas det, men äldre å nu partner så får vi nog vänta några månader.

Oj såg det nu, förlåt. Hoppas det löser sig för er! Men väntan är jobbig
  • Juni90

Hej :) ska börja försöka igen i slutet på november/ början på december efter ett utomkveds i september. Har då bim den 19/12 om allt flyter på. Hoppas på världens bästa julklapp!!

• pannkakan87
    BIM-LISTA December {#emotions_dlg.flower}

2/12
    pannkakan 87, 1a barnet,  2a försöket ef ma

19/12
    Juni90

23/12
    Agge83

Osäkert bim
    SevretlyMe
Svar på tråden BIM-DECEMBER